Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:44:26 GMT

ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان بوشهر به ۹۷.۶ درصد رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۹۶۴۴

ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان بوشهر به ۹۷.۶ درصد رسید

مسلم رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای گازرسانی به ۳۹ شهر و ۴۵۳ روستای استان بوشهر اظهار داشت: ۹۹ درصد از جمعیت شهری و ۹۷.۶ درصد از جمعیت روستایی استان بوشهر از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با اشاره به اجرای ۸۶۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: شبکه گذاری گاز به میزان ۱۸۹ کیلومتر در شهرها و ۶۷۰ کیلومتر در روستاهای تنگستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اینکه سه شهر و ۸۸ روستای تنگستان دارای شبکه گاز هستند افزود: ۱۰۰ درصد از جمعیت شهری و ۹۹.۷ درصد از جمعیت روستایی این شهرستان دارای گاز هستند.

وی از انجام بیش از ۲۲ هزار انشعاب گاز در تنگستان خبر داد و بیان کرد: پنج هزار و ۴۳۸ انشعاب در بخش شهری و ۱۶ هزار و ۶۲۹ انشعاب در بخش روستایی اجرا شده است.

۵۵ روستای دشتی دارای شبکه گاز هستند

رحمانی در ادامه به اجرای گازرسانی به چهار شهر و ۵۵ روستای شهرستان دشتی اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ درصد شهرها و ۹۳ درصد روستاهای شهرستان دشتی از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با اشاره به ۸۷۵ کیلومتر شبکه گذاری گاز در شهرستان دشتی تصریح کرد: با تلاش نیروهای خدوم شرکت گاز، ۳۵۴ کیلومتر شبکه گذاری در شهرها و ۵۲۰ کیلومتر در روستاها اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: ۲۰ هزار و ۲۲۲ انشعاب در شهرستان دشتی نصب شده که از این میزان، ۱۲ هزار و ۷۰۷ انشعاب در شهرها و هفت هزار و ۵۱۵ مشترک در روستاهای شهرستان نصب شده است.

گازرسانی به ۳۶ شهر و روستای گناوه

وی همچنین از گازرسانی به دو شهر و ۳۴ روستای شهرستان گناوه خبر داد و افزود: با گازرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان ضریب نفوذ گاز شهری به ۱۰۰ درصد و ضریب نفوذ گاز روستایی به ۹۸.۴ درصد رسیده است.

رحمانی اظهار داشت: تاکنون ۶۶۰ کیلومتر شبکه گاز در شهرستان گناوه اجرا شده که از این میزان، ۳۳۷ کیلومتر در شهرها و ۳۲۲ کیلومتر در روستاهای این شهرستان اجرا شده است.

وی اضافه کرد: تعداد مشترکین در شهرستان گناوه ۲۱ هزار و ۵۸۸ مشترک است که از این میزان ۱۷ هزار و ۱۶۵ مشترک در شهرها و چهار هزار و ۴۲۳ مشترک در روستاهای این شهرستان بهرمند از گاز طبیعی هستند.

اجرای ۳۹۴ کیلومتر شبکه گازرسانی در دیلم

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر بیان کرد: در شهرستان دیلم نیز تاکنون به دو شهر و ۳۱ روستا گازرسانی شده تا ۱۰۰ درصد از جمعیت شهری و ۹۷.۸ درصد از جمعیت روستایی این شهرستان تحت پوشش شبکه گاز قرار بگیرند.

وی از اجرای ۳۹۴ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان دیلم خبر داد و افزود: بیش از ۱۵۲ کیلومتر شبکه گاز در شهرها و ۲۴۱ کیلومتر نیز در روستاهای این شهرستان اجرا شده است.

رحمانی گفت: هفت هزار و ۳۸۹ انشعاب در شهرستان دیلم نصب شده است که از این میزان پنج هزار و ۴۸۲ انشعاب در شهرها و هزار و ۹۰۷ انشعاب در روستاها است.

کد خبر 5273450

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شرکت گاز استان بوشهر گازرسانی روستایی گاز رسانی ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه گرگان محرم 1400 خطبه های نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل عید غدیر خم عکس استانها ایلام روستاهای این شهرستان کیلومتر شبکه گاز درصد از جمعیت شهرستان دشتی اجرا شده استان بوشهر ۱۰۰ درصد شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس

تین نیوز

مدیرکل راه آهن زاگرس از جابه جایی ۳۲ هزار و ۷۲۸ مسافر در این پایانه ریلی در فروردین امسال خبر داد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسن زیودار، مدیرکل راه آهن زاگرس گفت: در فروردین امسال ۳۲ هزار و ۷۲۸ مسافر در راه آهن زاگرس جابه جا شده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که این رقم ۳۲ هزار و ۳۳۹ نفر بوده است، رشد یک درصدی نشان می دهد.

وی افزود: این تعداد مسافر در مدت یادشده به وسیله ۴۷۴ رام قطار جابه جا شدند.

زیودار نفر کیلومتر ثبت در فروردین امسال را ۲ میلیون و ۴۱۴ هزار کیلومتر عنوان کرد و افزود: این رقم در مقایسه با فروردین پارسال که ۶۱ میلیون و ۳۱۸ هزار کیلومتر ثبت شده، گویای رشد ۴ درصدی است.

راه آهن زاگرس یکی از نواحی بیست و یک گانه راه آهن جمهوری اسلامی ایران است که اداره راه آهن زاگرس، مأموریت بهره برداری از شبکه و تجهیزات آن به منظور ارائه خدمات حمل و نقل بار در شبکه ریلی و همچنین حفاظت از حریم خطوط و ایستگاه های حوزه استحفاظی شوشتر و هفت تپه تا تنگ هفت استان لرستان به طول ۲۲۵ کیلومتر و با محوریت ایستگاه تشکیلاتی اندیمشک را برعهده دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • «رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • دلیل بارش‌های ناگهانی و سیل آسا در ایران چیست؟
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب