Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در این جلسه‌ که به منظور تعیین سقف قرارداد برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال برگزار شد، مدیران‌عامل باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، فولاد، گل‌گهر و مس رفسنجان به همراه مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال در این سازمان حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود طاهری جعفری بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور در این نشست با انتقاد از وضعیت قراردادها در باشگاه‌های دولتی و صنعتی گفت: متاسفانه برخی بازیکنان به ازای تنها چند دقیقه بازی در یک فصل مبالغ هنگفت و میلیاردی از باشگاه‌ها دریافت می‌کنند که این وضعیت قابل قبول نیست.

وی افزود: باشگاه‌های دولتی بر اساس قوانین خود عمل می‌کنند لیکن باشگاه‌های صنعتی از آنجا که بخشی از سهام آنها از طریق سهام عدالت متعلق به مردم و بخشی هم متعلق به دولت است لذا مکلف به تامین منافع مردم و دولت هستند و قراردادهای نجومی به حقوق مردم و دولت لطمه می‌زند پس اگر باشگاه‌های دولتی و یا صنعتی بخواهند در عقد یا حتی تمدید قراردادها خارج از عرف عمل کنند و رفتار آن‌ها مبتنی بر فعل مجرمانه باشد، قطعا سازمان بازرسی کل کشور به آن موضوع ورود و با خاطیان برخورد خواهد کرد.

بازرس‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: در گذشته نیز مواردی در قالب جرم احصا شد که پرونده کیفری آنها به دادسرا ارسال شده و در دست بررسی است.

اشکان میرمحمدی بازرس‌کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور در این نشست با انتقاد از وضعیت قرارداد بازیکنان برخی باشگاه‌های صنعتی، گفت: متاسفانه این باشگاه‌ها به برخی از بازیکنان خود حواله فولاد می‌دهند.

وی با تاکید بر غیرقانونی بودن این عمل، اظهار داشت: فولاد طبق قانون باید در بورس عرضه شود. مگر اجازه دارند خارج از روال قانونی به باشگاه و یا بازیکن حواله فولاد بدهند؟ لذا اگر با چنین اقداماتی روبرو شویم، به طور قطع به مراجع قضایی معرفی خواهیم کرد.

کد خبر 5273525

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بازرسی کل کشور قرارداد بازیکنان فوتبال المپیک 2020 توکیو فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران محمدعلی گرایی والیبال امین میرزازاده محمدهادی ساروی محمدرضا گرایی کشتی آزاد سازمان بازرسی کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903083

دیگر خبرها

  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر