Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - کارکنان شاغل نظام بانکی از امروز چهارشنبه سیزدهم مردادماه باید برای دریافت واکسن کرونا به سایت بیمارستان بانک ملی مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، همایش آموزشی برای کادر مراکز 17 گانه واکسیناسیون کارکنان نظام بانکی در استان تهران در تاریخ 12 مرداد 1400 در مجموعه ادارات مرکزی بانک ملی ایران، سالن حافظ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بر این اساس، علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانکها اعلام کرد: با هماهنگی بعمل آمده با ریاست محترم شورای هماهنگی بانک‌ها و مدیرعامل بانک ملی ایران جناب آقای دکتر حسین زاده امور واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی در استان تهران به بیمارستان بانک ملی ایران و در مراکز استان‌ها با هماهنگی دبیران کمیسیون های هماهنگی استان به درمانگاه‌های بانک ملی مستقر در هر استان واگذار شد و با همت و برنامه ریزی دبیران کمیسیون‌ها، مدیریت بیمارستان و رئیس دانشکده پرستاری بانک ملی مراکز 17 گانه پیش بینی شده برای تهران تجهیز و آماده ارائه خدمت گردیده است.
بیش از200 نفر از پرسنل بانک در همایش آموزشی حضور داشتند و توسط نمایندگان وزارت محترم و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش لازم را برای امور واکسیناسیون فرا گرفتند که بتوانند از صبح پنجشنبه 1400.05.14 واکسیناسیون کارکنان شاغل بانک‌ها در استان تهران را در مراکز 17 گانه انجام دهند. ضمناً کارکنان شاغل نظام بانکی از امروز چهارشنبه 1400.05.13 برای ثبت نام می بایست به سایت بیمارستان بانک ملی مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند.
آدرس سایت: https://bmihis.com

-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نظام بانکی بانک ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش ایسنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد