Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به گازرسانی به ۴۹۲ شهر و روستا در استان، گفت: ۹۷.۶ درصد از جمعیت روستایی استان بوشهر داری شبکه گاز هستند.

به گزارش برنا؛ مسلم رحمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اجرای گازرسانی به ۳۹ شهر و ۴۵۳ روستای استان بوشهر گفت: ۹۹ درصد از جمعیت شهری و ۹۷.۶ درصد از جمعیت روستایی استان بوشهر از نعمت گاز برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اجرای ۸۶۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: شبکه گذاری گاز به میزان ۱۸۹ کیلومتر در شهرها و ۶۷۰ کیلومتر در روستاهای تنگستان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اینکه سه شهر و ۸۸ روستای تنگستان دارای شبکه گاز هستند افزود: ۱۰۰ درصد از جمعیت شهری و ۹۹.۷ درصد از جمعیت روستایی این شهرستان دارای گاز هستند.

او از انجام بیش از ۲۲ هزار انشعاب گاز در تنگستان خبر داد و بیان کرد: پنج هزار و ۴۳۸ انشعاب در بخش شهری و ۱۶ هزار و ۶۲۹ انشعاب در بخش روستایی اجرا شده است.

۵۵ روستای دشتی دارای شبکه گاز هستند

رحمانی در ادامه به اجرای گازرسانی به چهار شهر و ۵۵ روستای شهرستان دشتی اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ درصد شهرها و ۹۳ درصد روستاهای شهرستان دشتی از نعمت گاز برخوردار هستند.

او با اشاره به ۸۷۵ کیلومتر شبکه گذاری گاز در شهرستان دشتی تصریح کرد: با تلاش نیروهای خدوم شرکت گاز، ۳۵۴ کیلومتر شبکه گذاری در شهرها و ۵۲۰ کیلومتر در روستاها اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: ۲۰ هزار و ۲۲۲ انشعاب در شهرستان دشتی نصب شده که از این میزان، ۱۲ هزار و ۷۰۷ انشعاب در شهرها و هفت هزار و ۵۱۵ مشترک در روستاهای شهرستان نصب شده است.

گازرسانی به ۳۶ شهر و روستای گناوه

او همچنین از گازرسانی به دو شهر و ۳۴ روستای شهرستان گناوه خبر داد و افزود: با گازرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان ضریب نفوذ گاز شهری به ۱۰۰ درصد و ضریب نفوذ گاز روستایی به ۹۸.۴ درصد رسیده است.

رحمانی اظهار کرد: تاکنون ۶۶۰ کیلومتر شبکه گاز در شهرستان گناوه اجرا شده که از این میزان، ۳۳۷ کیلومتر در شهرها و ۳۲۲ کیلومتر در روستاهای این شهرستان اجرا شده است.

او اضافه کرد: تعداد مشترکین در شهرستان گناوه ۲۱ هزار و ۵۸۸ مشترک است که از این میزان ۱۷ هزار و ۱۶۵ مشترک در شهرها و چهار هزار و ۴۲۳ مشترک در روستاهای این شهرستان بهرمند از گاز طبیعی هستند.

اجرای ۳۹۴ کیلومتر شبکه گازرسانی در دیلم

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر بیان کرد: در شهرستان دیلم نیز تاکنون به دو شهر و ۳۱ روستا گازرسانی شده تا ۱۰۰ درصد از جمعیت شهری و ۹۷.۸ درصد از جمعیت روستایی این شهرستان تحت پوشش شبکه گاز قرار بگیرند.

او از اجرای ۳۹۴ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان دیلم خبر داد و افزود: بیش از ۱۵۲ کیلومتر شبکه گاز در شهرها و ۲۴۱ کیلومتر نیز در روستاهای این شهرستان اجرا شده است.

رحمانی گفت: هفت هزار و ۳۸۹ انشعاب در شهرستان دیلم نصب شده است که از این میزان پنج هزار و ۴۸۲ انشعاب در شهرها و هزار و ۹۰۷ انشعاب در روستاها است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گاز استان بوشهر پوشش بوشهر گاز رسانی روستا ها مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر درصد از جمعیت روستایی روستاهای این شهرستان کیلومتر شبکه گاز شهرستان دشتی اجرا شده گاز هستند ۱۰۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز

احمد بلند نظر با اشاره به تداوم عملیات پروژه گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان جیرفت گفت: دهستان رضوان از توابع بخش جبالبارز نیز مورد توجه قرار گرفته است و بدین منظور به روستاها و پارچه آبادی های منطقه میجان در آینده ای نه چندان دور گازرسانی می شود.   

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت تصریح کرد: هم اکنون عملیات حفاری ویژه اجرای خط انتقال به منطقه در حال اجرا است و بر اساس بررسی های صورت گرفته پروژه با ۱۳ کیلومتر خط انتقال و ۵ کیلومتر شبکه توزیع، طی فاز اول اجرا می شود و فاز دوم آن متعاقبا به مناقصه گذاشته خواهد شد تا تمامی روستاها و پارچه های واقع در میجان از نعمت گاز شهری بهره مند بشوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند