Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی یک ماه گذشته بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت و آلایش غیرقابل مصرف در شهرستان کرمانشاه کشف و امحاء شده است.

به گزارش برنا؛ تورج کرمیان رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: به منظور حفظ امحاء ۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در کرمانشاه بهداشت عمومی و پیشگیری از بیماری تب کریمه کنگو اداره دامپزشکی شهرستان با همکاری اداره بهداشت، شهرداری و اصناف در قالب تیم مشترک اقدام به تشدید نظارت و برخورد با کشتار غیرمجاز کرده که در این رابطه از ۱۵ تیرماه گذشته تاکنون بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف از سطح شهرستان جمع آوری و به طریق کاملا بهداشتی از چرخه مصرف خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین از پلمپ دو واحد متخلف با حکم قضایی خبر داد و افزود: از همشهریان تقاضا داریم با توجه به گرمای هوا و خطر انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام (تب کریمه_ کنگو، تب مالت، شاربن و…) گوشت و مرغ مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه کنند، همچنین از خرید تخم مرغ فاقد هویت (بدون تاریخ تولید و انقضاء) و تخم مرغی که خارج از یخچال نگهداری شده با توجه به خطر مسمومیت‌های غذایی جدا خودداری کنند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارش، انتقاد و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گوشت کنگو شهرداری کرمانشاه گوشت فاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد