Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – تیم فوتبال تراکتور در لیگ بیستم با ۴۵ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت و در شهریور ماه سال جاری باید مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان برود. آنها برای تقویت در لیگ بیست و یکم با مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی روبه‌رو هستند بنابراین حفظ بازیکنان فعلی از اولویت‌های پرشورها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین وضعیت بازیکنان تراکتور و قراردادهایشان به شرح زیر است: 

پایان قرارداد ۳ ستاره: تا کنون قرارداد مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، میلاد فخرالدینی و میثم تیموری به پایان رسیده است. باید دید شجاعی و دژاگه بعد از حضور فراز کمالوند تمایلی برای ادامه همکاری با تراکتور را دارند یا خیر. قضیه فخرالدینی متفاوت است او دیگر تمایلی برای همکاری با نماینده تبریز در لیگ برتر ندارد و عملاً باید او را جدا شده دانست.

محمدرضا اخباری به واسطه عملکرد خوبی که در لیگ بیستم و لیگ قهرمانان آسیا داشت توانست دوباره در سطح اول فوتبال ایران بدرخشد. در حال حاضر وی مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار گرفته است. به همین واسطه عده‌ای معتقد هستند این بازیکن به خاطر میزان دریافتی، دنبال فسخ یک طرفه است. با این همه کمالوند و هواداران به همکاری دوباره با اخباری علاقه‌مند هستند. البته نظمی، مدیرعامل باشگاه تنها راه جدایی اخباری از تراکتور را لژیونر شدن عنوان کرده است.

محمد عباس‌زاده با ۱۲ گل بهترین گلزن تراکتور در لیگ بیستم لقب گرفت. او در هفته پایانی لیگ با مصدومیت روبه‌رو شد و با این روند باید به دنبال رفع مصدومیتش باشد. شاید اگر این موضوع گریبانگیرش نمی‌شد پیشنهادات نقل و انتقالاتی خوبی دریافت می‌کرد.

حبیب فرعباسی طبق قرارداد اگر تعداد بازی‌هایش از حد معینی کمتر می‌بود، می‌توانست قرارداد خود را یکطرفه فسخ کند در دقیقه ۸۸ بازی سایپا وارد زمین مسابقه شد. این بازیکن ۶۰ درصد دریافتی داشته است.

مهدی تیکدری، اکبر ایمانی، میثم تیموری و محمدرضا خانزاده هم با پیشنهاداتی همراه هستند؛ اما به واسطه قرارداد با باشگاه تراکتور برای خروج باید به دنبال فسخ یک طرفه یا توافق باشند. بعید است که کمالوند اجازه خروج این بازیکنان را صادر کند. البته گفته می‌شود شرایط خانزاده متفاوت است و احتمال جدایی‌اش نسبت به دیگران بیشتر.

گفته می‌شود محمدرضا خانزاده که یک فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد، پس از مذاکره با مدیران باشگاه و در شرایطی که نامش در فهرست سرمربی جدید تراکتور نیست، رضایت‌نامه خود را دریافت کرد و از این تیم جدا شد.

بازیکنان ورودی:

 در اولین قدم علیرضا نقی‌زاده بازیکن سابق مس رفسنجان که سابقه حضور در تراکتور را دارد با قراردادی دو ساله به جمع تبریزی‌ها بازگشت.

بررسی‌ها حاکی از آن است که مهدی کیانی (۳۴ ساله -هافبک میانی)، محمد طیبی (مدافع میانی- ۳۴ ساله)، کرارجاسم (۳۴ ساله – هافبک تهاجمی)، وحید محمدزاده (۳۲ ساله -مدافع میانی سابق ذوب‌آهن)، محمد ابراهیمی (هافبک هجومی- ۳۷ ساله) مشغول مذاکره با تراکتور هستند که در صورت توافق احتمالی به این تیم خواهند پیوست. بیشتر بخوانید: پرداخت پول، شرط بازیکنان تراکتور برای بازگشت

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود

اسطوره منچستریونایتد پس از ۱۷ سال، دوباره پدر فرزندی تازه از راه رسیده خواهد شد. 

رایان گیگز، ستاره سابق ولز و منچستریونایتد، در سن ۵۰ سالگی و با شریک زندگی‌اش زارا چارلز، برای سومین بار پدر خواهد شد. گفته می‌شود او و معشوقه ۳۶ ساله‌اش، منتظر به دنیا آمدن فرزندشان در اواخر سال جاری هستند.

طرفداری | به گزارش ولز آنلاین، دوستان این زوج گفته‌اند که آن‌ها از این خبر بسیار هیجان‌زده هستند و مشتاقانه در انتظار تولد فرزندشان به سر می‌برند. هافبک سابق تیم ملی ولز، دو فرزند از همسر سابق خود، استیسی کوک، دارد: لیبی ۱۹ ساله و زک ۱۷ ساله که در حال حاضر در آکادمی باشگاه شفیلد یونایتد عضویت دارد.

زارا که یک مدل است، از سال ۲۰۲۱ با گیگز، در رابطه بوده است و در طول دادگاه او به اتهام تعرض به شریک سابقش، کیت گریویل، در کنار او حضور داشت. گیگز اتهامات مربوط به رفتار اجباری علیه معشوقه سابق خود را در طول یک دوره سه ساله رد نمود و همچنین هرگونه تعرض به خانم گریویل و خواهرش، اِما، در سال ۲۰۲۰ را تکذیب کرد.

پس از این‌که جلسه اولیه در سال ۲۰۲۲ با عدم توافق هیئت منصفه به پایان رسید، قرار بود گیگز در جولای ۲۰۲۳ برای بار دوم محاکمه شود. اما پس از این‌که مدعیان هیچ مدرکی ارائه نکردند و پرونده را پس گرفتند، او از این اتهامات تبرئه شد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟