Web Analytics Made Easy - Statcounter

جادوگران طلا دستگیر شدند. جادوگران در ملایر دستگیر شدند.جادوگران طلا 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کردند. این جادوگران  که در خارج از این شهرستان ساکن بودند با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد اقدام به رواج خرافه‌گرایی و فال‌گیری کرده اند. جادوگران به جرم خود اعتراف کردند.

سرهنگ محمد باقر سلگی در تشریح جزئیات این خبر، افزود: به‌دنبال اعلام وقوع یک فقره سرقت طلا از یک باب منزل در شهر ملایر، مأمورین این کلانتری با هماهنگی با دستگاه قضائی به این مکان مراجعه کردند و با بررسی‌های دقیق صحنه و شواهد و قرائن موجود متوجه شدند که سرقتی از منزل صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شرح ماجرا به این شکل بوده که دو رمال با سوء استفاده، ارائه وعده‌های فریبکارانه و به بهانه رفع مشکلات یک نفر از افراد این خانواده، طی چند مرحله اقدام به دریافت مقادیر مختلفی طلا کرده که در بررسی به عمل آمده مجموع ۱۰ میلیارد ریال طلا اخاذی شده است.

سلگی اظهارکرد: با توجه به حساسیت موضوع، پس از هماهنگی با مقامات قضائی، تحقیقات وسیع و گسترده‌ای از سوی مأمورین این یگان برای شناسائی و دستگیری این افراد صورت گرفت و در نهایت مشخص شد این دو فرد رمال که در خارج از این شهرستان ساکن بودند با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد اقدام به رواج خرافه‌گرایی و فال‌گیری کرده و از این طریق برای خود کسب درآمد نامشروع می‌کردند.

فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: با تلاش اطلاعاتی دقیق مأمورین کلانتری ۱۳ هر دو متهم حین دریافت و اخاذی مقادیر دیگری طلا  پس از شناسایی در اقدامی ضربتی و  غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی مأمورین از این دو متهم ، مشخص شد با هدف کسب درآمد از طریق رمالی و فالگیری به شیوه فریب شهروندان با بهانه‌های مختلفی نظیر رفع بیماری، گرفتاری، مشکلات خانوادگی، بخت‌گشایی و بچه‌دار شدن هر دو متهم اقدام به انجام این عمل مجرمانه می‌کردند و در این پرونده در مجموع به اخاذی ۱۰ میلیارد ریال طلا از فرد مال باخته اعتراف کردند.

وی یادآور شد: در همین ارتباط برای شناسایی و کشف طلاحات اخذی شده با تلاش بی وقفه مأمورین این یگان تعداد چهار مال‌خر در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و در عملیات‌های جداگانه و ضربتی هر چهار نفر دستگیر و طلاهای فرد مال باخته نیز کشف و به وی تحویل شد .

فرمانده انتظامی ملایر با تقدیر از همکاری‌های مجدانه دستگاه قضائی در دستگیری این دو کلاهبردار و با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضائی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که نه تنها افراد رمال و فالگیر هیچ کمکی برای رفع مشکلات، بیماری‌ها و گرفتاری‌های خانواده‌ها نمی‌کنند بلکه هدف آنها کسب درآمد نامشروع از طریق فریب شهروندان بوده که لازم است شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی سریعاً با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

 به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سلگی در بخش دیگری از سخنان خود از شناسایی و دستگیری شش نفر از اراذل و اوباش در اجرای طرح پاکسازی توسط مأموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی به منظور مبارزه قاطعانه با اراذل و اوباش، مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان ملایر با شناسایی مخفیگاه‌های اوباش در چند نقطه و هماهنگی با دستگاه قضائی در سه طرح ضربتی،شش نفر از اراذل و اوباش را دستگیر کردند.

 وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، دو دستگاه وانت نیسان و دو دستگاه خودروی سواری توقیف و نامبردگان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جادوگران اخبار حوادث جادوگران جادوگران بازار سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس های مریم مومن مریم مومن عکس قیمت لیندا کیانی در اینستاگرام لیندا کیانی سحر قریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در جمع مدیران قضایی استان اظهار داشت: بی‌تردید کار در دستگاه قضایی بسیار دشوار و پرمخاطره بوده و دستگاه قضایی تابلو و نماد اعتماد و اطمینان مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود چون زمینه خدمت و عمل صالح در آن بسیار فراهم است.

وی افزود: علاوه بر آن کارکنان دستگاه قضائی با احقاق حق و تکریم مراجعان، نقش مهمی در جذب سرمایه‌های اجتماعی برای این نظام مقدس بر عهده دارند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به شعار سال تصریح کرد: باید برای جهش تولید، به رفع موانع تولید پرداخت که خوشبختانه دستگاه قضائی در رفع بسیاری از این موانع نقش تأثیرگذاری داشته است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: قضات نباید این موضوع مهم را در محاکم، سهل و آسان بگیرند بلکه بر اساس قوانین و مقررات باید به این موضوع ورود و برخورد قاطعانه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد