Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی برای استقبال از اولین دانشجوی اماراتی در اراضی اشغالی آماده می‌شود.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در سایت خود اعلام کرد، سمیه المهیری، ۳۰ ساله اولین دانشجوی اماراتی دانشگاه حیفا است که قرار است این دانشگاه اکتبر آتی میزبان او باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آحارونوت تاکید کرد: المهیری برای تحصیل در رشته پرستاری در دانشکده رفاع و سلامتی دانشگاه عبری حیفا به مدت چهار سال آماده می‌شود و به این ترتیب او اولین دانشجوی اماراتی است که در دانشگاهی اسرائیلی تحصیل می‌کند.

المهیری ضمن ابراز خرسندی از اینکه از پاییز تحصیل در دانشگاه حیفا را آغاز خواهد کرد، گفت: این مساله افق‌های همکاری و دوستی میان شهروندان اسرائیلی و اماراتی را تقویت خواهد کرد.

روزنامه عبری آحارونوت در ادامه گزارش داد: المهیری یک فعال اجتماعی شناخته شده در شبکه‌های اجتماعی است و تصمیم برای پذیرش او در دانشگاه حیفا طی سفر مه گذشته رون روبین، رئیس این دانشگاه به امارات گرفته شد.

همچنین روبین با اشاره به استقبال دانشگاه از المهیری گفت: پذیرش المهیری نشانه خوبی برای تقویت صلح میان دو طرف است و پیش‌بینی می‌کنیم از این به بعد پذیرای دانشجویان اماراتی بیشتری باشیم.

بحرین و امارات ۱۵ سپتامبر گذشته توافقنامه صلحی را با رژیم صهیونیستی به امضا رساندند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عادی سازی روابط اسرائیل امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا

هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا در حمایت از غزه و محکومیت نسل کشی رژیم صهیونیستی اقدام به برپایی تحصن و تظاهرات کردند.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله