Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:26:05 GMT

میزبانی محمد صالح علا از علی میرمیرانی در «آب و تاب»

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۰۷۷۸

میزبانی محمد صالح علا از علی میرمیرانی در «آب و تاب»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، معرفی اشخاص و حوزه‌های هنری و فرهنگی و آشنایی مخاطب با حرفه‌های مختلف به صورت تخصصی، هدف اصلی برنامه «آب و تاب» رادیو تهران است که جمعه ها با اجرای محمد صالح علا از ساعت ۲۱ پخش می شود.

علی میرمیرانی (ابراهیم رها) نویسنده، طنزنویس، فیلمنامه نویس، روزنامه نگار، سناریست، کارگردان و برنامه ساز تلویزیونی و رادیویی متولد ۱۳۵۰ مهمان برنامه «آب و تاب» از رادیو تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرمیرانی سال ها با نام مستعار ابراهیم رها و چند اسم مستعار مختلف طنز نوشته است، یکی از مهمترین آثار او کتاب «چقدر خوبیم ما» است که در حوزه جامعه شناسی اخلاق و رفتار ایرانیان به بررسی خصوصیات رفتاری مردم ایران به زبان طنز پرداخته است.

کتابی های «دو قطعه عکس۶×۴»، «شب‌ نشینی در جهنم» و «چسب زخم» او تا مدت ها در بین پرفروش ترین کتاب ها بود. از جمله آثار او می توان به رمان سه‌گانه «هردمبیل» یا کتاب صوتی «سال هزار و سیصد و خستگی» به قلم و صدای علی‌ میرمیرانی اشاره کرد. میرمیرانی علاوه بر نویسندگی طراح و کارگردان برنامه تلویزیونی «واکسن»، کارگردان مجموعه محرمی «رفیق» و ... نیز بوده است.

علاقه مندان می توانند جمعه این هفته ۱۵ مرداد ماه از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز شنونده گفتگوی این طنزنویس با محمد صالح علا شوند.

برنامه «آب و تاب» به گفتگوی محمد صالح علا با نخبگان و هنرمندان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد. وی با مهمانان برنامه درباره کودکی و خاطراتشان، تحصیلات، ازدواج و فرزندانشان، معرفی کارها و آثار مطرح، دلایل موفقیت نخبگان و دانسته‌های آنها در حوزه‌های تخصصی‌شان و ... گفتگو می کند.

کد خبر 5273611 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: علی میرمیرانی محمد صالح علا رادیو تهران فیلم سینمایی تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم کوتاه ویروس کرونا شبکه پنج سیما رادیو صبا سینمای مستند شبکه مستند سیما برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان برنامه رادیویی سریال ایرانی موسیقی تلفیقی محمد صالح علا آب و تاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۱۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مخاطبان برنامه‌های رادیو ارومیه می‌توانند برنامه‌های رادیو چی چیست را با مراجعه به جدول زیر پیگیری کنند.

خبر سراسری ۰۰:۰۰
شب های ایران ۰۲:۰۰
کتاب شب ۰۲:۱۰
سازیان ۰۲:۳۰
ویژه اذان صبح ۰۳:۱۵
آوای کتاب ۰۳:۳۰
اجابت ۰۴:۳۰
ویژه اذان صبح ۰۵:۱۵
ویژه اذان صبح ۰۵:۳۰
روایت راوی ۰۶:۱۰
چشمه سار ادب ۰۶:۳۰
اخبار سراسری ۰۷:۰۰
سلام یاشایش ۰۷:۱۰
خبر سراسری ۰۸:۰۰
ایستکلر ۰۸:۳۵
قاصدک ۰۹:۰۰
ایشیقلی گونلر ۰۹:۳۰
اخبار استان ۱۰:۰۰
سئوگی سارایی ۱۰:۰۵
جوانه های چی چست ۱۱:۴۰
اجابت چاغلاری ۱۲:۰۵ [پخش زنده]
پیام چی چست ۱۲:۲۵
ائل سوزی ۱۲:۳۰
اجابت چاغلاری ۱۲:۵۰
جوانه های چی چست ۱۳:۳۰
خبر سراسری ۱۴:۰۰
آیه ها و قصه ها ۱۴:۴۵
شما بپرسید ۱۵:۰۰
اخبار استان ۱۶:۰۰
بیرآخشام بیرسلام ( اذان و مناجات ) ۱۷:۰۰
پیام چی چست ۱۸:۴۰
قند پارسی ۱۸:۴۵
کندیمیز ۱۹:۳۰
نغمه لر (بازپخش) ۲۰:۳۰
اخبار سراسری ۲۱:۰۰
این فصل را با من بخوان ۲۱:۳۵
شب بخیر کردی ۲۲:۰۰
آشوری ۲۳:۰۰

دیگر خبرها

  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۱۷ اردیبهشت
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو