Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ با بیش از ۲۴۰۰ نفر از مراجعان ملاقات کرد. خبرگزاری میزان - حسن نگین تاجی،رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ با بیش از ۲۴۰۰ نفر از مراجعان ملاقات کرد.   علیرغم شیوع بیماری کرونا، ملاقات‌های مردمی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و مجموعه قضایی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، در طول ایام هفته ادامه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی و به منظور رفع مشکلات قضایی مردم، نگین تاجی، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ، به همراه معاونین قضایی در دیدار‌های مردمی این هفته پاسخگوی درخواست‌های مردمی بودند.
در هفته دوم مردادماه ۷۰ نفر از مراجعه کنندگان با اخذ نوبت قبلی و با هماهنگی‌های به عمل آمده و با رعایت نظم و انضباط و شیوه‌های بهداشتی، جهت پیگیری مسائل قضایی خود به دادگستری استان مراجعه و با رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ملاقات نمودند.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص لزوم اخذ نوبت دهی اینترنتی جهت دیدار‌های مردمی بیان داشت: این اقدام در راستای دستورالعمل صادره از قوه قضائیه، تکریم ارباب رجوع، تسریع در پاسخگویی ها، حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی، توزیع ملاقات‌ها در روز‌های هفته (شنبه- دوشنبه- چهارشنبه) هدفمند شدن دیدار‌های مردمی، نظم و انضباط در مراجعات و جلوگیری از تضییع حقوق مراجعه کنندگان و زمان کافی جهت استماع اظهارات آنان و پیگیری مسائل ایشان صورت گرفته است.

لازم به ذکر است در ۴ ماهه گذشته بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر با رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونین وی ملاقات چهره به چهره داشته اند.   بیشتر بخوانید: بررسی مشکلات حقوقی ۶۰ نفر از مراجعان به دادگستری آذربایجان غربی   انتهای پیام/ برچسب ها: ملاقات مردمی بررسی وضعیت زندگی مردم حمایت قضایی کهگیلویه و بویراحمد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ملاقات مردمی بررسی وضعیت زندگی مردم حمایت قضایی کهگیلویه و بویراحمد رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران