Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بانک شهر در پیام خود به مناسبت روز کرامت انسانی و حقوق بشر اسلامی، این روز را طنین پیام آزادی، عدالت، انسانیت و مبنای اخلاقی حقوق انسانها برشمرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، احمد درخشنده ضمن تبریک روز کرامت انسانی به عنوان مفهومی ژرف و گوهری ذاتی و ارزشمند گفت: تکریم انسان ورودی اساسی برای نفی وابستگی‌ها و تقویت خودباوری و همبستگی جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام مدیر عامل بانک شهر، به شرح زیر است:
پروردگار عالمیان در قرآن کریم می فرمایند: "و ما فرزندان آدم را بسیارگرامی داشتیم...."
در جامعه اسلامی، کرامت انسانی مفهومی ژرف و گوهری ذاتی و ارزشمند است که همه انسانها به طور مساوی در آن سهیم و به عنوان مبنای اخلاقی حقوق انسانها تلقی می شود.
" چهاردهم مردادماه " در تقویم جهانی ملت های مسلمان ، به نام روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی مزین شده و الهام بخش کسانی است که می خواهند به درک بهتر ارزش خود و دیگران دست یافته و ارزش هایی همچون مهربانی، درک، تحمل و شفقت را اساس و الگوی اندیشه و عمل خود قرار دهند.
اینجانب از روز کرامت انسانی به عنوان طنین پیام " آزادی، عدالت، انسانیت و تکریم انسان " یاد کرده و این روز را به همه مسلمانان و مردمان آزاده تبریک عرض می¬کنم و امیدوارم با تلاش همه جانبه و عالمانه و نفی وابستگی‌ها و تقویت خودباوری و همبستگی ونیز همدلی و فداکاری و مهربانی به اصل و معیارکرامت و دیگر آموزه‌های اصیل اسلامی و ایرانی، پیوندی بیش از پیش داشته باشیم.
با امید جهانی سرشار از احترام به کرامت ابدی انسانها و انسانیت، از درگاه خداوند متعال، تندرستی، سربلندی و توفیق روز افزون مردم و سرزمین ایران را خواستارم.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روز کرامت انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد

به گزارش قدس آنلاین، بعد از انتقال ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، حرف و حدیث‌های زیادی درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه مطرح شد که حالا مشخص شده فعلا شاهد ایجاد تغییرات در ساختار مدیرتی پرسپولیس نخواهیم بود.

بر اساس اعلام مدیرعامل بانک شهر، رضا درویش تا پایان فصل به کارش در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"