Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:51:58 GMT

افتتاح آمفی‌تئاتر روباز و فروشگاه آنلاین باغ کتاب

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۱۱۷۲

افتتاح آمفی‌تئاتر روباز و فروشگاه آنلاین باغ کتاب

مراسم افتتاحیه پردیس تئاتر و موسیقی، آمفی‌تئاتر روباز و فروشگاه آنلاین باغ کتاب تهران با حضور شهردار تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری فرهنگ و هنر، آیین افتتاح پردیس تئاتر و موسیقی، آمفی‌تئاتر روباز و فروشگاه آنلاین باغ کتاب تهران با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در باغ کتاب تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیروز حناچی شهردار تهران در این مراسم گفت: مدت‌ها بود که برنامه‌ریزی برای افتتاح آمفی‌تئاتر روباز باغ کتاب، چند استودیو در طبقات پایین و همچنین فروش آنلاین کتاب و محصولاتی که در بازار باغ کتاب عرضه می‌شود، انجام شده بود. 

او با بیان این‌که این مجموعه پیش از این به صورت غیررسمی افتتاح شده بود و امروز به صورت نمادین افتتاح شد، افزود: این مجموعه‌ها در همه شرایط و به ویژه در شرایط کرونایی مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.

حناچی با اشاره به تاثیرات فرهنگی این مجموعه ها و فروش آنلاین کتاب در جامعه اظهار کرد: از آن‌جا که در شرایط کرونا که تحرکات محدود است، عرضه خدمات اینترنتی ارزش ویژه‌ای پیدا کرده و خوشبختانه باغ کتاب نیز این سرویس را تا یک سقف مشخص به شکل رایگان برای خریداران فراهم می‌کند که اقدام مثبت و موثری خواهد بود.

به گفته شهردار تهران، وجود سالن آمفی‌تئاتر روباز نیز در شرایط کرونا که مردم نیازمند تفریح و استفاده از فضای روباز هستند، بسیار مناسب خواهد بود.


همچنین جلالی فرهانی، مدیرعامل باغ کتاب تهران با بیان این‌که در این چند سال بخش‌های متعددی در باغ کتاب افتتاح شده است گفت: این مجموعه در سال ۱۳۹۶ با هفت بخش آغاز به کار کرد و امروز ۳۰ بهره‌بردار مستقر داریم. یکی از بخش‌های مهمی که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به باغ کتاب اضافه شد، پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب بود که یک استودیو ضبط موسیقی بسیار بزرگ دارد و گروه‌های بزرگ تا ۷۰ نفر نوازنده می‌توانند از آن استفاده کنند. یک بلک باکس با ۱۸۰ نفر ظرفیت برای اجرای نمایش دارد و سالن اصلی تئاتر آن هم با یک سن بسیار بزرگ به مساحت ۱۵۰ مترمربع، ۲۸۰ نفر ظرفیت تماشاگر دارد. این مجموعه در اوایل شیوع ویروس کرونا آماده شد و در یک سال اخیر به عنوان سالن تمرین در اختیار گروه‌ها قرار می‌گیرد.

جلالی فراهانی اظهار کرد: فروشگاه اینترنتی باغ کتاب هم چند ماهی است راه‌اندازی شده و شهروندان می‌توانند به صورت اینترنتی کتاب و سایر کالاهای باغ کتاب را از سایت shop.bagheketab.com خریداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باغ کتاب آمفی تئاتر روباز باغ کتاب تهران شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان  پنجمین طرح ورزشی از مجموعه طرح‌های شهید سلیمانی در گنبدکاووس شامل یک زمین چمن مصنوعی افتتاح و سرانه‌ی ورزشی دانش آموزان این شهرستان از ۲۷ سانتی‌متر مربع به ۳۵ سانی متر مربع افزایش یافت.

غنی پور مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس می گوید : این زمین چمن با همکاری شهرداری شهرستان ۱۶۰۰ متر زیرسازی شده است و ۲۰۰ میلیون تومان برای بتن ریزی این مجموعه و ۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و نصب چمن‌های مصنوعی هزینه کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد