Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سیزدهم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۸۹۲۴....۹۳۶: سلام گفته بودن که سن دانشگاه فرهنگیان بیست و چهار است، ولی در دفترچه بیست و دو سال زدند لطفا رسیدگی کنید تا به عمر ما خیانت نشود، چون ما حداقل می‌توانستیم به جای کنکور درجای و کاردیگر متمرکز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۷۷۶....۹۳۷: سلام. من نیروی شهرداری اندیمشک هستم یک سال حقوق معوقه داریم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۶۶۹۱....۹۳۶: با سلام، منطقه برزاوند روستای نیسیان شهرستان اردستان قبلا دارای شرکت تعاونی خیام بوده و کالای خواروبار به قیمت تعاونی خانوار‌ها ازآن بهره مند، ولی درحال حاضر چند سالی است تعطیل شده لطفا رسیدگی شود.تشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردستان ضمن اشاره به هفته بسیج سازندگی گفت: ۹میلیارد خدمات بسیج سازندگی در اردستان به گروه‌های هدف انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان،  سرهنگ روح‌الله صنعتکار صبح امروز، دوشنبه، در نشست خبری به‌مناسبت هفته بسیج سازندگی، اظهار داشت: جهاد سازندگی در سال 58 به‌فرمان حضرت امام خمینی(ره) تأسیس شد و در دوران دفاع مقدس خدمات شایانی را انجام دادند تا جایی که به نام سنگرسازان بی‌سنگر لقب گرفتند و سپس اقدام دو سازمان جهاد و کشاورزی موجب شد به‌تدبیر رهبر انقلاب اسلامی تحت عنوان بسیج محرومیت‌زدایی و سازندگی به‌عنوان یک معاونت فعالیت کند.

وی افزود: بسیچ سازندگی تاکنون توانسته است کنار قرارگاه مهندسی خاتم‌الانبیاء(ص) در حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومت در کشور خدمات خوبی را انجام دهد و مورد استقبال طبقات محروم و بخش‌های مختلف قرار بگیرد که می‌توان به حوزه‌های احیای قنوات، تهیه جهیزیه، آسفالت و تعمیرات منازل محرومان اشاره کرد و بسیج سازندگی جزء قرارگاه‌های 11 گانه تعریف شده در سند اعتلای بسیج است.

فرمانده سپاه اردستان با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی اردستان در یکسال گذشته گفت: بسیج سازندگی شهرستان اردستان در پایان سال گذشته رتبه اول استان اصفهان را کسب کرده است و عموما در دو سه سال گذشته در رتبه‌های اول تا سوم بوده است و در حوزه پروژه‌های آبرسانی و اصلاح شبکه داخلی پنج پروژه را با مبلغ 270 میلیون تومان، پروژه آسفالت در 11 مورد که 540 تن قیر دریافت و جهت آسفالت به صورت مشارکتی انجام شده است.

وی ابراز داشت: بسیج سازندگی اردستان در حوزه بازسازی و احیای مرمت 20 قنات شهرستان مبلغ 520 میلیون تومان هزینه کرده و همچنین در احداث نیروگاه‌های خورشیدی مقیاس کوچک با تسهیلات بالای 100 میلیون تومان تعداد 35 نیروگاه برای محرومان احداث شده و ساماندهی و سازماندهی گروه‌های جهادی را هم به تعداد 40 گروه سازمان دادیم که فعال هستند و در سیل‌های اخیر کمک کردند و در کمک به خانواده‌های نیازمند و بسته های معیشتی و جهیزیه و لوازم‌التحریر فعالیت دارند و بسیج سازندگی در ایجاد اشتغال‌های خرد و کوچک خانگی در زمینه فعالیت‌های کارگاه‌های خیاطی، گلخانه و صنایع تبدیلی 20 مورد اشتغال به صورت مستقیم ایجاد کرده است.

صنعتکار بیان کرد: تعداد ایجاد و توسعه صندوق‌های قرض‌الحسنه به تعداد 43 صندوق در سطح شهرستان اردستان به صورت محلی داشته‌ایم و در بازسازی، مرمت و احداث سرویس‌های بهداشتی و حمام منازل محروم هم شش مورد اقدام شده است و در طرح یک میلیارد غرس اصله درخت که رهبر انقلاب اسلامی اعلام کردند، بیش از سه هزار و 500 اصله درخت توسط گروه‌های جهادی غرس شده است.

بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد

فرمانده سپاه اردستان تصریح کرد: سپاه در چهار مرحله مبارزه با بیماری سالک با مشارکت شبکه بهداشت کمک و همراهی کرده است و ایجاد تعداد پنج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و پخت و پز غذای گرم توسط گروه‌های جهادی شهرستان اردستان هم بیش از پنج هزار پرس بین نیازمندان توزیع شده است و سه مرکز مکانی قرارگاه جهادی هم تاسیس شده است که به صورت رسمی فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/802/

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • حفظ حقوق عمومی با سلام و صلوات نمی‌شود/ دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند