Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@22:05:47 GMT

حذف رقیب الجزایری علی داودی بخاطر کرونا

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۱۴۵۶

حذف رقیب الجزایری علی داودی بخاطر کرونا

به نقل از استار، ولید بیدانی سومین ورزشکار الجزایری است که تست کرونای وی مثبت اعلام شد، پس از آنکه دو ورزشکار دوومیدانی این کشور نیز مجبور شدند مسابقات خود را از دست بدهند، او نیز نمی تواند در دسته سنگین وزن وزنه برداری شرکت کند.

به گزارش سرویس مطبوعاتی الجزایر، آزمایش بیدانی هنگام ورود به توکیو از استانبول مثبت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توسط مقامات ژاپنی در قرنطینه قرار گرفت. همچنین تست مربی او نیز مثبت بود.

پنجشنبه گذشته ویدانی در رسانه های اجتماعی اعلام کرده بود که از سلامت کامل برخوردار است و گفته بود علیرغم اینکه “کمی به کووید -۱۹ آلوده شده ام، دو یا سه روز دیگر بهبود خواهم یافت”.

اما امیدهای او امروز با آزمایش دیگری از بین رفت.

سرویس مطبوعاتی الجزایر گزارش داد: آخرین آزمایش انجام شده در روز سه شنبه نشان داد که این ورزشکار هنوز به ویروس آلوده است.

بیدانی که شش بار قهرمان قاره آفریقا است بدون شک بهترین امید آفریقا برای کسب مدال در تمام ۱۴ وزن بود.

او در آخرین مسابقات جهانی فدراسیون وزنه برداری در سال ۲۰۱۹ پنجم شده بود و به نظر می رسید که در سومین بازی المپیک خود مدعی باشد.

۲۵۲ ۲۵۲

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری علی داوودی فدراسیون وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که یک راننده نظامی اسرائیلی از باتری‌های گنبدآهنین، سامانه پیشرفته‌ سیستم ضدهوایی اسرائیل، عکس گرفته و آن‌ها را به حساب کاربری یک ایرانی در فیس‌بوک ارسال کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که یک راننده نظامی اسرائیلی از باتری‌های گنبد آهنین، سامانه پیشرفته سیستم ضدهوایی اسرائیل عکس گرفته و آن‌ها را به حساب کاربری یک ایرانی در فیس‌بوک ارسال کرده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی کان اسرائیل، یک راننده کامیون در ارتش اسرائیل در حین انجام وظیفه، ده‌ها عکس از باتری‌های گنبد آهنین گرفت و این فیلم را به حساب کاربری ارسال کرد که معتقد بود متعلق به زنی است که عاشق او بوده است.

این کانال نشان داد که راننده کامیون داوطلبانه باتری‌های گنبد آهنین را با مکان آنها مستند کرده و آن‌ها را برای شخصی که فکر می‌کرد عاشق اوست فرستاده بود، اما بعداً متوجه شد که این حساب جعلی بوده و اطلاعات به آن به ایران تحویل داده شده است.

کد خبر 748018

دیگر خبرها

  • تراز تجاری ایران با آفریقا باید علاوه بر مثبت بودن پایدار باشد
  • (عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • ببینید | الجزایری‌ها آسمان لندن را قرمز کردند
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • (ویدیو) ریزش وحشتناک یک خانه بخاطر بارندگی شدید