Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس،‌ خلبان نوری آل آقا رئیس مرکز کنترل و اطفاء حریق هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه از دیروز طی دو نوبت نسبت به اطفاء حریق منطقه فیروزآباد شیراز اقدام شده است گفت: دیروز با 2 فروند بالگرد، عملیات اطفا صورت پذیرفت و با شروع مجدد حریق از صبح امروز نیز با سه فروند بالگرد عملیات اطفاء انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر با بررسی میدانی فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگلها و مراتع کشور و تا اطمینان کامل مهار آتش سه فروند بالگرد در منطقه آتش سوزی، در اختیار این یگان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز حریق وزارت دفاع بالگرد فروند بالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در آتش‌سوزی انبارها منطقه شهرری مستقراند.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعداد مصدومان حادثه انبارهای منطقه شهرری اظهار کرد: عملیات آتش‌نشانی انجام شده، تاکنون مصدوم نداشته و عملیات آتش‌نشانان در مراحل پایانی است.

وی افزود: بیمارستان ضیاییان و شهدای یافت آباد برای پذیرش و بیمارستان هفت تیر برای تخلیه بیمارستان و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در محل مستقر هستند

کد خبر 747989

دیگر خبرها

  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی