Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@14:41:07 GMT

12 فقره سرقت طی سه روز گذشته در نهاوند کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۱۸۹۵

12 فقره سرقت طی سه روز گذشته در نهاوند کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح جامع مبارزه با سرقت و دستگیری 6 سارق و کشف 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان داشت: یگان های انتظامی شهرستان نهاوند در 72 ساعت گذشته طرح جامع مبارزه با سرقت با محوریت پیشگیری کارآمد و کشف علمی سرقت ها همچنین پایش و اشرافیت کامل اطلاعاتی بر سارقان را در سطح حوزه استحفاظی اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا طی 3 روز گذشته با تلاش ماموران انتظامی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگردهای پلیسی، در نهایت 6 سارق شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند، تصریح کرد: در بازجویی های فنی صورت گرفته از سارقان تعداد 12 فقره انواع سرقت کشف همچنین تعداد یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی نیز کشف شد.

وی در پایان این خبر با اشاره به این که پرونده های قضائی جداگانه ای در این راستا تشکیل و اقدامات قانونی و قضایی در حال پیگیری و انجام است، گفت: نقش موثر مشارکت شهروندان در امنیت مقوله ای بسیار مهم و تاثیر گذار بوده و لذا می طلبد در این راستا همگی شهروندان محترم با احساس مسئولیت و اعلام حوادث و وقایع پیرامون به پلیس در اسرع وقت، در امنیت مشارکت فعال داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج الله اسداللهی مطرح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نظرآباد افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دو سارق را در این زمینه شناسایی و تعقیب و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما پس از مواجه شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به هشت فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی نظرآباد خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6095167

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز