Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:48:32 GMT

نتایج جشنواره قصه گویی استان مرکزی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۲۲۲۴

نتایج جشنواره قصه گویی استان مرکزی اعلام شد

قصه گویان برگزیده اول تا سوم مرحله استانی در بخش‌های مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، زنان و مردان، دختران و پسران و در دو بخش ملی و آیینی سنتی اعلام شدند.

در بخش ملی مادر بزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها نفر اول «کبری رضایی» با قصه «کفشی که به پای دختر می‌رود» ، نفر دوم «محمد ولی ئی» با قصه «روباه دم بریده» و در بخش زنان و مردان، نفر اول «ساره وفا» با قصه «شیر درون»، نفر دوم  «فاطمه نجفی مهر» با قصه «تو مادر منی»، نفر سوم «فائقه جمشیدیان» با قصه «فکر آخر» و شایسته تقدیر «فاطمه باقری» با قصه «گل خورشید»  بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دختران و پسران این جشنواره نیز  نفر اول «امین رسولی» با قصه «جوحی و مرد صراف»، نفر دوم «علیرضا یادگاری» تپه با قصه «راز چشمه جواهر»، نفر سوم «ثمین خدادادی» با قصه «گل اومد بهار اومد» و شایسته تقدیر «فاطمه داودآبادی» با قصه «باغبانی که می‌خواست پهلوان باشد» برگزیده شدند.

در بخش دختران و پسران هم نفر اول «آتنا بیات» با قصه «تازیانه بهرامم، نفر دوم «رها سادات جلالی» با قصه «رزم رستم و اسفندیار»،نفر سوم «زینب اکبری» با قصه «مبارزه با اولاد» و شایسته تقدیر «علیرضا متقی» با قصه «رزم رستم و سهراب» کسب عنوان کردند.

این رقابت‌ها با داوری استاد «رضا مهدوی هزاوه و مریم مهدوی و سمیه امیری» انجام شد.

  ۱۰۸ نفر برای شرکت در بخش ملی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان مرکزی اثر فرستادند که از این تعداد ۷۲ نفر در بخش زنان و مردان، ۱۳نفر در بخش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها و ۱۱۷ نفر نیز در بخش ویژه دختران و پسران هستند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی جشنواره قصه گویی نمایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی جشنواره قصه گویی اراک استان مرکزی جشنواره قصه گویی نمایش دختران و پسران نفر اول نفر دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با سعدی: چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی

شب دراز به امید صبح بیدارم مگر که بوی تو آرد نسیم اسحارم   عجب که بیخ محبت نمی‌دهد بارم که بر وی این همه باران شوق می‌بارم   از آستانه خدمت نمی‌توانم رفت اگر به منزل قربت نمی‌دهی بارم   به تیغ هجر بکشتی مرا و برگشتی بیا و زنده جاوید کن دگربارم   چه روزها به شب آورده‌ام در این امید که با وجود عزیزت شبی به روز آرم   چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی چه کرده‌ام که به هجران تو سزاوارم   هنوز با همه بدعهدیت دعاگویم هنوز با همه بی مهریت طلبکارم   من از حکایت عشق تو بس کنم هیهات مگر اجل که ببندد زبان گفتارم   هنوز قصه هجران و داستان فراق به سر نرفت و به پایان رسید طومارم   اگر تو عمر در این ماجرا کنی سعدی حدیث عشق به پایان رسد نپندارم   حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست یکی تمام بود مطلع بر اسرارم کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد
  • چگونه دختری را عاشق خود کنیم؟ راهنمای کاربردی برای آقایان
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • امروز با سعدی: چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • ببینید | چند پرسش و پاسخ مهم برای دختران جوان و زنان!
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد