Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@03:32:03 GMT

جریمه استقلال ملاثانی و محرومیت مدیرعامل قشقایی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۲۹۳۰

جریمه استقلال ملاثانی و محرومیت مدیرعامل قشقایی

باشگاه استقلال ملاثانی به پرداخت جریمه نقدی مواجه و مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز به محرومیت محکوم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره شده کمیته انضباطی به شرح زیر است:

* بازی دو تیم ملوان بندر انزلی و استقلال ملاثانی از سری رقابت‌های لیگ دسته اول، 13 تیر ماه در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد و تیم استقلال ملاثانی به دلیل سوءرفتار تیمی، 70 میلیون ریال جریمه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم اشکش سرمربی تیم استقلال ملاثانی به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به دو جلسه محرومیت و پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین محمد ملیسی بازیکن تیم استقلال ملاثانی به دلیل جلوگیری از موقعیت آشکار گلزنی تیم حریف، به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

سرپرست ملوان: شانس آوردیم بادران به ناحق صعود نکرد

* محمدحسین ترابیان داور مسابقه فوتبال بین تیم‌های قشقایی شیراز و بادران تهران از سری مسابقات لیگ دسته اول که در تاریخ 1400/04/13 در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، شکوائیه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال و ضمن آن از اشکان نجف‌پور مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز به علت انتشار پست در صفحه شخصی‌اش که حاوی تهمت و افترا نسبت به شاکی بود، شکایت و درخواست رسیدگی کرد. بر همین اساس کمیته انضباطی پس از بررسی پرونده، عمل و اقدام اشکان نجف‌پور را از مصادیق نشر اکاذیب و تهمت و افترا و تخلف، یا احراز آن دانست و با استناد به ماده 71 مقررات انضباطی، نامبرده را به مدت سه جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در ورزشگاه‌های کشور محروم و به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

* بازی دو تیم ویستا توربین تهران و شهرداری همدان از لیگ دسته دوم، 2 تیر ماه برگزار شد و تیم شهرداری همدان به دلیل سوءرفتار تیمی، 60 میلیون ریال جریمه شد. حمید ابراهیمی مدیر رسانه‌ای تیم ویستا به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به دو جلسه محرومیت و 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. آرمین طلایی منش و محمد شعبانی بازیکنان تیم شهرداری همدان هم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) هر کدام به پنج جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال قشقایی شیراز لیگ دسته اول استقلال ملاثانی تیم فوتبال قشقایی شیراز لیگ دسته اول استقلال ملاثانی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد استقلال ملاثانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار شد و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.   وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است