Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مرکز جامع توانبخشی هلال احمر شهر ایلام واقع در میدان ۲۲ بهمن ، با حضور معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر و مسئولان استانی افتتاح شد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در حاشیه این آیین ، گفت: این مرکز می‌تواند تمام بیماران کم بضاعت را تحت پوشش قرار دهد و اگر چنانچه این مرکز از نظر اعتباری نیازی داشته باشد، تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرید مرادیان افزود: توسعه خدمات سلامت باید در هلال احمر و بهزیستی متمرکز و خدمات حمایتی هلال احمر پیش بینی می‌شود طی سال‌های آینده به یک هزار میلیارد ریال در سال برسد.

او بیان کرد: برای افتتاح چنین مراکزی و حمایت از افرادیکه تمکن مالی ندارند، می‌توان از ظرفیت خیرین استفاده کرد تا بتوانیم بخش اندکی از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این مرکز می‌تواند خدمات ارزشمندی در تمامی بخش‌های درمانی به مردم ارائه دهد و هدف تنها خدمت رسانی و کمک به جامعه هدف است.

مرکز توانبخشی میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام با مساحتی بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ متر مربع عملیات آن از سال ۹۷ آغاز شده و ۵۲ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح طرح هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر

سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۴:۲۵ دقیقه روز چهارشنبه ۵اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی نوجوان ۱۵ ساله جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

 بلافاصله یک تیم ۶ نفره امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان فنوج با تجهیزات سیلاب به رودخانه تنگه اعزام شدند.

 با تلاش نیرو‌های امدادی ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه همان روز، پیکر نوجوان در رودخانه پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود