Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس، به نقل از راشاتودی، شیوع ویروس کرونا باعث شده تا ده‌ها میلیون آمریکایی شغل خود را از دست بدهند و حالا خبر رسیده که 11.5 میلیون خانوار در آمریکا اجاره‌شان عقب افتاده و ممکن است، به زودی صاحبخانه‌ها آنها را بیرون کنند.از این 11.5 میلیون خانوار حدود 20 درصدشان فرزند هم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دولت آمریکا گفته، با تخصیص 46 میلیارد دلار برای پرداخت کمک اجاره به خانوارهای آمریکایی وظیفه‌اش را انجام داده و از این پس باید دولت‌های محلی و ایالتی درباره نحوه حل این مشکل به فکر راه چاره باشند. 

نکته حائز اهمیت این که بسیار از این خانوارها که اجاره‌شان عقب افتاده اصل کمکی از سوی فدرال دریافت نکرده‌اند و از طرف دیگر فقط 10 درصد بودجه تخصیص داده شده در این زمینه صرف شده است. 

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا اقتصاد ویروس کرونا دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا : به سرباز بازداشت شده در روسیه دسترسی کنسولی نداریم

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که تاکنون به واشنگتن اجازه دسترسی کنسولی به «گوردون بلک» سرباز بازداشت شده آمریکایی در روسیه داده نشده است.

به گزارش ایسنا، میلر روز چهارشنبه در کنفرانسی خبری در این باره گفت: ما تاکنون دسترسی کنسولی دریافت نکرده‌ایم. ما در راستای دریافت این دسترسی‌ تلاش خواهیم کرد.

شبکه ان بی سی نیوز روز دوشنبه گزارش داد که مسکو یک سرباز آمریکایی را طی روزهای گذشته به اتهام دزدی از یک زن بازداشت کرده است. مطابق با گزارش این شبکه، این سرباز آمریکایی که در کره جنوبی مستقر بود به خواست خود به روسیه سفر کرده است.

تا بدین لحظه صحت گزارش‌های منتشر شده درخصوص دزدی وی از یک زن مشخص نیست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمریکا: به سرباز بازداشت شده در روسیه دسترسی کنسولی نداریم
  • آمریکا : به سرباز بازداشت شده در روسیه دسترسی کنسولی نداریم
  • آتش‌سوزی کارخانه خودروسازی بم مهار شد
  • شکایت تیک‌تاک از دولت آمریکا
  • تقابل ۲ کلیدواژه «بزرگ» و «محدود» در عملیات رفح
  • تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
  • بایت‌دنس از قانون ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا شکایت کرد
  • در هیچ کشوری مانند ایران رهن و اجاره گرفته نمی‌شود
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد