Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها گفت: امسال هم به خاطر شرایط حاد کرونایی، جشنواره تولیدات علیرغم فراهم بودن مقدمات ستادی و برخی تمهیدات استانی برگزار نخواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، سید عباس فاطمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برگزاری جشنواره تولیدات مراکز اظهار کرد: سال گذشته و به خاطر شیوع کرونا و محدودیت‌های گسترده اجتماعی، امکان برگزاری جشنواره وجود نداشت اما تلاش شد در سال جاری شاهد برگزاری جشنواره‌ای باشکوه‌ با رعایت دستورالعمل های کرونایی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اینکه شرایط برای این مهم مهیا بود، اما ورود کشور به پیک پنجم کرونا و رشد تصاعدی همه گیری کرونا دلتا و پابرجا بودن و تشدید محدودیت‌های اجتماعی، با تاکید دکتر دارابی (معاون امور استان‌ها) و بررسی میدانی شرایط، مقرر شد امسال هم جشنواره تولیدات مراکز برگزار نشود.

رئیس مرکز سیمای استان‌ها با بیان اینکه امکان برگزاری این جشنواره به صورت صد درصد مجازی وجود نداشت، گفت: آثاری که در این جشنواره مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند و به عنوان برگزیده معرفی می‌شوند، از سراسر کشور و ۳۳ مرکز استانی هستند بنابراین لازم است صاحبان آنها و دست اندرکاران مراکز مختلف در کارگاه‌های جانبی و برنامه‌های تخصصی‌ و همچنین مراسم اختتامیه حضور داشته باشند اما با شرایط کنونی، امکان چنین چیزی فراهم نیست.

وی ادامه داد: در نهایت و بعد از ارزیابی همه این موضوعات، تصمیم بر این شد که جشنواره تولیدات مراکز در سال جاری هم برگزار نشود ولی امیدواریم به زودی و با واکسیناسیون گسترده و پایان شرایط اضطراری، شاهد برگزاری جشنواره تولیدات مراکز بعد از دو سال وقفه باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره تولیدات مراکز استان ها همه باهم علیه کرونا جشنواره تولیدات مراکز برگزاری جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.
سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲