Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:55:52 GMT

حرکت خفن بعد از کسب طلای گرایی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۴۱۱۳

حرکت خفن بعد از کسب طلای گرایی (عکس)

محمدرضا گرایی قهرمان وزن 67 کیلوگرم کشتی المپیک، پس از کسب مدال طلا با مادر و خانواده اش تماس تصویری برقرار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فینال وزن 67 کیلوگرم کشتی المپیک برگزار شد و محمدرضا گرایی کشتی گیر ارزنده و شیرازی تیم ملی ایران، با ارائه یک نمایش فوق العاده و دیدنی در بازی پایانی، با نتیجه 9 بر یک پرویز نسیبوف اوکراینی را مقهور قدرت نمایی خودش کرد و مدال با ارزش طلا را بر گردن آویخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدعلی برادر محمدرضا که کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی نیز بود، دو روز پیش تا بازی نیمه نهایی نیز پیش آمد اما بدشانسی و بدبیاری باعث شد تا او از رسیدن به دیدار فینال بازبماند. او با اختلاف تنها یک امتیاز نتوانست به دیدار پایانی صعود کند و در بازی رده بندی نیز روحیه اش را از دست داده بود شکست خود تا دستش از رسیدن به مدال کوتاه بماند.


اما محمدرضا که در وزن پایین تری نسبت به محمدعلی در المپیک شرکت کرده است، بازی های خود را به خوبی به پایان رساند و مدال طلا را به خود اختصاص داد. او ثانیه هایی پس از به دست آوردن مقام قهرمانی، در تماس تصویری که توسط مسئولین برگزار کننده مسابقات با خانواده اش گرفته شده بود، به گفتگو با مادر و برادرش پرداخت.

 

 

 

 

 

 

 

عکس ها: امیرحسین خیرخواه


در این تماس تصویری که برادر دیگر گرایی و مادرش در حال صحبت با او بودند، محمدرضا خوشحالی خودش بابت کسب مدال طلا را ابراز کرد و مادر گرایی نیز از اینکه پسرش دل ملت ایران را شاد کرده، از محمدرضا تشکر کرد و این قهرمانی را به تمام مردم ایران تبریک گفت.


پیش از آغاز دیدار حساس فینال، عده زیادی از مردم شیراز در خانه پدر محمدرضا گرایی جمع شده بودند و این نبرد حساس را با یکدیگر به نظاره نشستند. بلافاصله پس از پایان کشتی گرایی نیز این تماس تصویری برقرار شد تا جشن قهرمانی گرایی با دیدن اعضای خانواده اش، تکمیل شود.


ابتکار جالبی که پس از طلای گرایی در نظر گرفته شده بود، بسیار زیبا و دیدنی بود. محمدرضا گرایی که پله های موفقیت را تک به تک و پس از پشت سر گذاشتن چندین شکست در مسابقات مختلف پشت سر گذاشته بود، با اقتدار کامل و لیاقت تمام مدال طلای رقابت های المپیک را از آن خود کرد.

محمدرضا گرایی کشتی فرنگی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمدرضا گرایی کشتی فرنگی محمدرضا گرایی تماس تصویری مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، درخواست محمدرضا طالقانی از علیرضا دبیر مبنی بر پرهیز از حواشی و دور هم جمع کردن همه خانواده کشتی کشور را در این ویدئو ببینید.

کد خبر 849571 منبع: مهر برچسب‌ها کشتی فرنگی ویژه ورزشی ورزش علیرضا دبیر

دیگر خبرها

  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد