Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران موفق به کسب درجه یک اعتبار بخشی از سوی ارزیابان وزارتی شد.

وحید توانا با اعلام اینکه بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران موفق به کسب درجه یک اعتبار بخشی از سوی ارزیابان وزارتی شد، افزود: اعتبار بخشی مجموعه ای از استانداردهای بیمارستانی در حوزه های بالینی، تشخیصی، درمانی و مدیریتی بوده که بصورت دوسالانه انجام می گیرد و کسب درجه یک توسط بیمارستان بی بی حکیمه ناشی از کیفیت مناسب خدمات ارائه شده در این بیمارستان بوده که ضرورت دارد تمامی عوامل بیمارستان بر حفظ و ارتقای شاخص های ارائه خدمت در این بیمارستان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: درجه اعتبار بخشی به شکل مستقیم بر کیفیت خدمات و همچنین درآمد بیمارستان تاثیر داشته و به بهبود تراز  مالی بیمارستان منجر می شود.
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان کسب درجه یک اعتباربخشی را که در نتیجه پیگیری های ریاست محترم دانشگاه، معاون محترم درمان، اعضای پرتلاش تیم نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه، کادر مدیریتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان، کادر مدیریتی فعلی و قبلی بیمارستان بی بی حکیمه، تیم کارشناسی و درمانی آن بیمارستان رقم خورده است را تبریک گفت.
کیا جاوید مسئول تیم نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز با تبریک به کادر مدیریتی و پرسنل بیمارستان بی بی حکیمه تصریح کرد: بیمارستان تخصصی مادر و کودک بی بی حکیمه گچساران در دوره چهارم ارزیابی اعتبار بخشی بیمارستان های کشور و اولین ارزیابی این بیمارستان، موفق به اخذ "درجه یک اعتبار بخشی" شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ لازم به ذکر است ارزیابی اعتبار بخشی از بیمارستان ها توسط بازرسان و ارزیابان وزارتی هر دو سال یکبار انجام و درجه اعتبار بخشی بیمارستان تعیین می شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بيمارستان گچساران كهگيلويه و بويراحمد درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیمارستان بی بی حکیمه درجه یک اعتبار بخشی کسب درجه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: پزشک متخلفی که در یکی از روستاهای تالش مدعی بود با دستگاهی همه بیماری ها را درمان می کند، دستگیر شد.

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گزارشی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند درصد پزشکان زیرمیزی می‌گیرند؟ پروانه مطب ۹۶ پزشک متخلف باطل شد توبیخ پزشک متخلف بخاطر دریافت وجه مازاد از بیمار

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • آسمان غرب موفق نبود/ شیرودی: درجه تشویقی‌ام را پس بگیرید
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی چارلز سوم
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره چارلز پس از گزارش‌های ضدونقیض
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان