Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@15:03:41 GMT

خلافی‌ خود را مجانی تسویه کنید!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۵۰۴۰

خلافی‌ خود را مجانی تسویه کنید!

در این شرایط، سازمان راهنمایی و رانندگی برای کاهش میزان تماس افراد و احتمال سرایت بیماری، دو قانون عمده را برای شهرهای بحرانی و درگیر کرونا وضع کرده است.
 
●وارد شدن پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز یا خروج پلاک‌های بومی از آن‌ها ممنوع است و خودرو در صورت تخلف یک میلیون تومان جریمه می‌شود. در این شرایط ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای نارنجی یا خروج پلاک‌های بومی از آن‌ها هم ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


●تردد شبانه داخل شهری هم در تمام شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان از ساعت ۲۲ تا ساعت ۳ صبح ممنوع است. رانندگان در صورت تخلف ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.
 
در موج پنجم کرونا، آن طور که جانشین رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرده، تا به حال با ۴۷۰ هزار خودروی خاطی در سطح کشور برخورد قانونی شده است.
 
صاف شدن خلافی بدون کمیسیون!
 
با توجه به این وضعیت که هر روز مبلغ جدیدی را به خلافی ماشین‌ها اضافه می‌کند،کارنامه ، سرویس جدید «دیوار»، با کمپین پر سر و صدایی به شهر شیراز آمده است. شعار کارنامه این است: «خلافی شیرازی‌ها را صاف می‌کنیم». در این طرح هر شیرازی‌ای که ماشینش را با کمک سرویس «فروش سفارشی ماشین کارنامه » بفروشد، تسویهٔ خلافی ماشینش را (تا سقف یک میلیون تومان) مهمان کارنامه خواهد بود. این طرح برای فروشنده‌های ماشین رایگان و بدون کمیسیون است. برای اطلاعات بیشتر به این لینک صافی خلافی سر بزنید.
 
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پرداخت خلافی خودرو کارنامه تسویه خلافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بزرگمهر ظهر شنبه در نشست شورای قضائی و حفظ حقوق بیت المال در بوشهر گفت: وظایف و مأموریت اداره کل ثبت اسناد و املاک بر اساس قانون اساسی و قانون حد نگار تعیین و تکلیف شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر افزود: سیاست‌های ابلاغی و فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اجرای کامل حدنگاری است.

بزرگمهر افزود: هویت دار کردن همه اراضی برای جلوگیری از زمین خواری و هرگونه فساد در این زمینه، الزام بر تنظیم اسناد رسمی از دیگر وظایف اداره ثبت اسناد و املاک است.

صدور ۹۹ درصد اراضی منابع طبیعی

وی ادامه داد: در زمینه منابع طبیعی حدود ۹۹.۵ درصد اراضی ملی با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان سند دار شده است که ۱۵ هزار هکتار اراضی باقیمانده در مرحله فرآیند برای صدر سند است.

بزرگمهر در خصوص رفع تداخلات بیان کرد: ۴۹۸ پلاک مشمول رفع تداخلات داریم که تاکنون ۲۳۰ پلاک تثبیت شده است و مابقی در دستور کار است که شهرستان‌ها باید بر اساس برنامه ابلاغی هر هفته ۲ پلاک برای رفع تداخل در دستور کار داشته باشند.

وی با بیان اینکه رفع تداخل به نفع مردم و دولت است، تصریح کرد: ۷۶ درصد اراضی کشاورزی سنددار شده است و اگر بتوانیم اراضی کشاورزی را سنددار کنیم هم از خرد شدن اراضی و هم از تهدید و به خطر افتادن امنیت غذایی جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6089912

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد