Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جشنواره شهید رجایی برای ارزیابی عملکرد مسئولان وزارت اقتصاد 4 ماه زودتر نسبت به سال 99 برگزار و از برگزیدگان آن تقدیر شد.

این جشنواره در سال‌های گذشته معمولا در نیمه دوم سال برگزار و از برگزیدگان تقدیر می‌شد، اما امسال به خاطر پایان کار دولت، زودتر از موعد برگزار شد و وزیر اقتصاد از مدیران خود تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره شهید رجایی امروز با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و روسای سازمان‌های تابعه این وزارتخانه در محل این وزارتخانه برگزار شد. یکی از اقدامات قابل تامل این جشنواره تقدیر و تشکر وزیر اقتصاد از متولی جشنواره یعنی رئیس سازمان اداری و استخدامی بود.

در این مراسم سید رحمت الله اکرمی خزانه دار کل کشور و محمد علی دهقان دهنوی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار شایسته تقدیر ویژه معرفی شدند.

بنابراین گزارش، علی عبداللهی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد نیز بر اساس شاخص تیم کاری برتر در سطح معاونت‌های ستادی و حوزه وزارتی، به عنوان برگزیده معرفی شد.

دبیرخانه جشنواره ۱۴۰۰ شهید رجایی وزارت اقتصاد، سید علی محمد موسوی رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، غلامرضا امین رفتاری مدیر کل نظارت بر اجرای بودجه و محسن طاهری تاری مدیر کل دفتر حقوقی وزارتخانه را به ترتیب در شاخص های اقدامات برجسته سازمان های وابسته، اقدامات برجسته معاونت های تخصصی و اقدامات برجسته معاونت های ستادی به عنوان نفرات برگزیده معرفی کرد.

این دبیرخانه در ادامه حسین مهری مدیر عامل بانک صنعت و معدن را به عنوان مدیر برگزیده شاخص در بین بانک‌های برتر انتخاب و معرفی نمود.

بر این اساس، مهرداد جمال ارونقی معاون گمرک جمهوری اسلامی نیز در شاخص تیم کاری برتر سازمان‌های وابسته و مهدی بنانی رییس مرکز مدیریت بدهی‌های عمومی و روابط مالی دولت در شاخص تیم کاری برتر معاونت های تخصصی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

طبق این گزارش، بر اساس ارزیابی‌های دبیرخانه شهید رجایی وزارت اقتصاد، علی نمازی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد نیز به عنوان مدیر کل دستگاه برتر بر اساس مجموع امتیاز شاخص های عمومی و اختصاصی  و تهمتن عبداللهی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان چهارمحال و بختیاری به عنوان مدیر کل دستگاه برتر بر اساس رشد امتیاز دو ساله شاخص های عمومی و اختصاصی در سطح ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان ها معرفی شدند.

همچنین ابوالفضل اکبر پور ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی در شاخص دستگاه برتر و در سطح ادارات کل گمرکات استان ها براساس رشد امتیاز دو ساله شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی شدند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره شهید رجایی وزارت اقتصاد امور اقتصادی و دارایی وزارت اقتصاد رئیس سازمان معرفی شدند شهید رجایی معرفی شد بر اساس مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر

تین نیوز

آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی در حوزه خدمات سفر در نوروز با حضور مدیران اجرایی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، در این مراسم که با حضور مسئولین استانداری و شورای شهر تهران برگزار شد اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر در زمینه ارائه خدمات مناسب به مسافران در شهر تهران معرفی و تقدیر شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد