Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:25:37 GMT

آغاز لیگ برتر فوتسال با پیروزی مس در دیدار افتتاحیه

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۵۹۲۹

آغاز لیگ برتر فوتسال با پیروزی مس در دیدار افتتاحیه

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران امروز چهارشنبه با انجام یک مسابقه بین مس سونگون و زندی بتن کلاردشت آغاز شد. این بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۴ بر ۳ به سود مس به پایان رسید.

مس سونگون قهرمان چهار دوره گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال در این مسابقه میزبان بود و توانست در دقیقه پایانی و در حالی که بازی با تساوی ۳-۳ دنبال می‌شد از پس تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر بر بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت مس در این فصل بر عهده حمید بی غم است.

سایر مسابقات هفته نخست لیگ برتر فوتسال فردا پنجشنبه برگزار می‌شود.

کد خبر 5274063 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم فوتسال مس سونگون المپیک 2020 توکیو فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران محمدرضا گرایی محمدعلی گرایی کشتی آزاد امین میرزازاده محمدهادی ساروی جام حذفی لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی

به گزارش قدس آنلاین تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر از سد کویت عبور کند و به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

در این دیدار سعید احمدعباسی لژیونر ایرانی تیم «وینیا آلبالی» اسپانیا عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق ۲ گل به ثمر برساند تا در مجموع با ۶ گل آقای گل این مسابقات باشد.

تیم «وینیا آلبالی» به دنبال پیروزی تیم ملی ایران به تمجید از عملکرد سعید احمدعباسی پرداخت و با انتشار ویدئویی از گل‌های این بازیکن در دیدار برابر کویت نوشت: احمدعباسی در پیروزی ۴ بر صفر ایران برابر کویت ۲ گل دیگر به ثمر رساند. پارسی‌ها به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کردند و در مرحله بعد به مصاف قرقیزستان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران