Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:42:46 GMT

پیروزی یک نیمه ای گل گهر مقابل استقلال

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۶۲۳۲

پیروزی یک نیمه ای گل گهر مقابل استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور، دو تیم استقلال و گل گهر از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود گل گهر به پایان رسید.

ترکیب تیم استقلال؛ سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم فوتبال گل گهر؛ محمد آقاجانپور، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، سعید صادقی، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، احمدرضا زنده روح، مهرداد بشاگردی و امین پورعلی.

نیمه اول بازی دو تیم استقلال و گل گهر از نظر فنی چنگی به دل نزد و بازی دو تیم بیشتر در میانه میدان در جریان بود و به ندرت دو تیم به دروازه هم نزدیک شدند.

در این نیمه تنها گل گهر بود که در ۳ صحنه دروازه استقلال را با خطر نسبی مواجه کرد که در یک نوبت سید حسین حسینی دروازه را نجات داد و یک بار هم مهاجم گل گهر نتوانست از موقعیت استفاده کند؛ و سرانجام در واپسین ثانیه‌های این نیمه امین پورعلی با استفاده از اشتباه دروازه‌بان و خط دفاعی استقلال تیمش را به گل رساند.

مهم‌ترین اتفاقات نیمه اول اخطار گرفتن سرمربی هر دو تیم بود. از تیم گل گهر به جز امیر قلعه نویی، سعید الهویی مربی این تیم نیز با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۲۴؛ یونس شاکری در موقعیتی تک به تک قصد داشت از بالای سر حسینی دروازه آبی پوشان را باز کند که حسینی دست او را خواند و با دفع توپ مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه ۴۱؛ یونس شاکری یک بار دیگر می‌توانست از روی ارسال خوب زکی‌پور دروازه استقلال را باز کند که ضربه سر شیرجه‌ای او به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۴۵ گل اول گل گهر؛ در این دقیقه گل گهر با یک ضربه ایستگاهی به گل رسید. سعید صادقی ضربه ایستگاهی را بلند به عمق دفاع استقلال ارسال کرد که این توپ را سید حسین حسینی دفع کرد و امین پورعلی با ضربه‌ای فنی در ریباند دروازه استقلال را باز کرد.

کد خبر 5274058

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم گل گهر سیرجان فوتبال جام حذفی المپیک 2020 توکیو فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران محمدرضا گرایی تیم ملی والیبال ایران کشتی آزاد محمدعلی گرایی امین میرزازاده محمدهادی ساروی جام حذفی دروازه استقلال دو تیم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس

دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا با برگزاری ۲ بازی پیگیری شد که طی آن فیورنتینا مقابل کلوب بروژ به برتری رسید و استون ویلا در خانه مغلوب المپیاکوس شد.

به گزارش ایسنا، شاگردان اونای امری در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا در ویلا پارک مقابل نماینده یونان غافلگیر شدند و با نتیجه عجیب ۴ بر ۲ شکست خوردند تا شانس کمی برای فینالیست شدن داشته باشند.

در دیگر دیدار هم فیورنتینا در آرتمیو فرانکی میزبان کلوب بروژ بود و در نهایت به سختی و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید تا با اندوخته حداقلی راهی بلژیک شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس