Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@12:59:00 GMT

حاشیه بازی استقلال و گل‌گهر/کشمکش مجیدی با داور

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۶۴۲۷

حاشیه بازی استقلال و گل‌گهر/کشمکش مجیدی با داور

آفتاب‌‌نیوز :

نیمه اول دیدار دو تیم استقلال و گل گهر با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

*در جریان بازی در نیمه اول، داور مسابقه از فرهاد مجیدی به علت همرنگ بودن لباسش با لباس تیم گل‌گهر خواست از کاور سبز رنگ استفاده کند اما سرمربی استقلال از این تذکر داور ناراحت شد و کاور را به زمین کوبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه از صالح مصطفوی خواست به کنار زمین برود. با این حال مجیدی پس از چند دقیقه با پوشیدن همان کاور به کنار خط برگشت.

*در یک صحنه در نیمه اول، امیر قلعه‌نویی در حالیکه دستانش را به کمر زده بود، به نحو جالبی به میلاد زکی پور اعتراض کرد.سرمربی گل گهر در واکنش به جا ماندن این بازیکن در مقابل مهاجم استقلال چنین واکنشی نشان داد.

*وحید هاشمیان و دراگان اسکوچیچ برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

*تبلیغ سایت فدراسیون فوتبال کشورمان در کنار زمین مسابقه و در میان تبلیغات محیطی وجود دارد و بینندگان را دعوت به پیگیری آخرین اخبار فوتبال می‌کند که این اتفاق در نوع خود بی سابقه و عجیب است!

*در اواخر نیمه اول، فرهاد مجیدی از داور به دلیل اعتراض به نیمکت گل‌گهر در کنار خط کارت زرد گرفت. در این صحنه داور چهارم به داور وسط مشورت داد. اعتراضات مجیدی به داوران باعث شد نیمکت نشینان دو تیم مانند نصرالله عبدالهی سرپرست استقلال و حیدرافسری سرپرست گل گهر برای مداخله وارد این صحنه شوند. در ادامه امیر قلعه‌نویی به آن‌ها نزدیک شد و علاوه بر اینکه از نیمکت نشینان تیم خودش خواست به روی نیمکت برگردند، از بهزاد غلامپور نیز خواست که به نیمکت استقلال برگردد. در ادامه داور به سعید الهویی مربی گل گهر نیز کارت زرد داد و این غائله به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال گل گهر فوتبال نیمه اول گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خسرو حیدری در جدیدترین گفتگویش ادعا کرده: مالکان الجزیره امارات و منچسترسیتی مشترک بود و بعد از بازی درخشانی که مقابل الجزیره انجام دادم سیتی من را زیرنظر گرفت اما درنهایت در ایران ماندم.

حیدری در سال ۱۳۸۸ برای استقلال در مقابل الجزیره امارات به زمین رفت و درخشید، همان سالی که استقلالی ها قهرمان لیگ برتر شدند و می‌توان گفت هواداران این تیم به عنوان سال طلایی استقلال از آن یاد می‌کنند.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899274

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال