Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@04:33:03 GMT

آخرین وصیت ارشا اقدسی چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۶۹۷۸

آخرین وصیت ارشا اقدسی چه بود؟

ارشا اقدسی بدلکار سینمای ایران که امروز درگذشت پیشتر وصیت خود را اعلام کرده بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارشا اقدسی، بازیگر و بدلکار سینما و تلویزیون روز چهارشنبه، ششم مرداد ماه در جریان همکاری با یک فیلم سینمایی خارجی در بیروت دچار حادثه‌ای خطرناک شد و پس از آن به بیمارستان منتقل شد.

وی به صلاحدید پزشک درمانگر خود با دارو به خواب مصنوعی رفت و مدتی در این وضعیت بود تا اینکه امروز چهارشنبه، ۱۳ مردادماه، درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق وصیت این بدلکار قرار است، برخی از اعضای این بدلکار به بیماران نیازمند اهدا می‌شود.

کد خبر 512348

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ارشا اقدسی ارشا اقدسی بدلکار حادثه برای ارشا اقدسی آخرین وضعیت ارشا اقدسی ارشا اقدسی در کما ارشا اقدسی حادثه ارشا اقدسی در بیمارستان بدلکاری ارشا اقدسی عکس ارشا اقدسی فوت ارشا اقدسی آخرین وضعیت ارشا اقدسی در بیمارستان مرگ ارشا اقدسی ارشا اقدسی در خندوانه درگذشت ارشا اقدسی وصیت ارشا اقدسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان اسبق ایران درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی فدراسیون جودو نوشت: امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا،چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

خبرورزشی ضایعه درگذشت مرحوم ملکی‌پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا را خدمت خانواده مرحوم ملکی‌پور و خانواده بزرگ جودو تسلیت گفت.

کد خبر 847413 برچسب‌ها جودو ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان سراسر کشور چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • پیش‌بینی افزایش دما در استان مرکزی
  • افزایش دما در استان مرکزی
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت