Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:45:52 GMT

ارشا اقدسی، بدلکار ایرانی، درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۷۱۴۴

ارشا اقدسی، بدلکار ایرانی، درگذشت

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مهنوش مرادی همکار اقدسی که در لبنان به سر می‌برد، این خبر را در صفحه اینستاگرام خود تایید کرد.

ارشا اقدسی بدلکار و بازیگر برنامه‌های گوناگون سینما، تلویزیون و تئاتر، چهارشنبه گذشته (ششم مرداد) در حال فیلمبرداری به عنوان بدلکار یک فیلم سینمایی خارجی در بیروت دچار حادثه‌ای خطرناک و راهی بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ( متولد۱۳۶۱) از کودکی به ورزش علاقه داشت و آن را دنبال می‌کرد. او رشته ورزشی آی کی دو (هنر رزمی ژاپنی) را فراگرفت و توانست مربی‌گری این رشته را هم کسب کند. اقدسی از شاگردان مرحوم پیمان ابدی، بدلکار شناخته‌شده ایرانی بود که با ادامه دادن بدلکاری توانست سرمربی کلاس‌های بدلکاری او شود و به دنبال آن سکوی بانجی جامپینگ احداث کرد و عنوان اولین مربی بانجی جامپینگ و تونل باد صبا در ایران را از آن خود کرد.

ارشا اقدسی از سال ۱۳۸۵ گروه بدلکاران ۱۳ را تأسیس و فعالیت‌های خود را در ایران و عرصه بین‌الملل گسترش داد و در فیلم‌های مختلف همکاری می‌کرد.

برچسب‌ها لبنان بدلکار ارشا اقدسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لبنان بدلکار ارشا اقدسی لبنان بدلکار ارشا اقدسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد

اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی راهی صدر جدول رقابت‌های MLS شد.

به گزارش ایسنا، در هفته یازدهم لیگ فوتبال آمریکا یک بازی برگزار شد و در آن اینترمیامی توانست با درخشش لیونل مسی بردی قاطعانه را به دست آورد. اینترمیامی که مهمان نیوانگلند بود با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. مسی بهترین بازیکن و ستاره این بازی بود که توانست دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم به لوئیس سوآرس بدهد.

مسی تعداد گل‌هایش با پیراهن اینترمیامی را به عدد ۲۱ رساند. بهترین گلزن تاریخ اینترمیامی گونسالو ایگواین است که تنها ۲۹ گل به ثمر رسانده است و مسی به‌راحتی می‌تواند رکورد هموطنش را بشکند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • افتتاح بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در تهران (عکس)
  • (تصاویر) بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا
  • افتتاح بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا
  • تهران صاحب بلندترین سکو بانجی‌ جامپینگ دنیا
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند