Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@19:13:09 GMT

حکم سارق فروشگاه های زنجیره ای قیامدشت صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۷۶۰۳

رئیس حوزه قضایی بخش خاوران از محکومیت متهم اصلی در سرقت‌های زنجیره‌ای شهر قیامدشت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، میثم یاری، رئیس حوزه قضایی بخش خاوران از محکومیت متهم اصلی در سرقت‌های زنجیره‌ای شهر قیامدشت خبر داد و بیان کرد: متهم اصلی در سرقت‌های زنجیره‌ای قیامدشت که تشکیل باند خلافکاری، اقدام به سرقت از اماکن عمومی شهر قیامدشت و منازل و خودروی شهروندان می‌کرد، در پی دستور قضایی دستگیر و با قرار وثیقه ۳ میلیارد تومانی روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه قضایی بخش خاوران خاطرنشان کرد: بالغ بر ۲ میلیارد تومان اموال مسروقه از شهرداری قیامدشت، شبکه بهداشت شهرستان ری، اداره برق خاوران و پروژه ۹۰۰ واحدی نیروی انتظامی قیامدشت و سایر شهروندان شناسایی و بخشی از آن تحویل مالباختگان شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس، متهم ردیف اول این سرقت‌ها به ۳ سال و ۹ ماه حبس و رد اموال مسروقه به مالباختگان محکوم شد.

یاری در پایان تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم مجرمان، امنیت و اموال شهروندان را به مخاطره بیاندازند و با قاطعانه‌ترین اقدامات قضایی، از شهروندان حفاظت می‌کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی مراسم تحلیف ریاست جمهوری ارشا اقدسی جکم سارق فروشگاه زنجیره ای قیامدشت المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی مراسم تحلیف ریاست جمهوری ارشا اقدسی زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان

ایسنا/خوزستان سرپرست مرکز بهداشت آبادان از پلمب یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در این شهرستان خبر داد.

روح‌الله شکری امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به موارد تخلف مشاهده شده در یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای و اینکه این موارد مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده است، برخورد با این فروشگاه با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در بازدید از این فروشگاه زنجیره‌ای، این واحد به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شد.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان با تاکید بر لزوم برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴‌ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود