Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رئیس حزب عدالت و توسعه ترکیه به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور این کشور به همراه رئیس پارلمان ترکیه در مراسم تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهند کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری تسنیم، «نعمان کورتولموش» نایب رئیس حزب عدالت و توسعه ترکیه به عنوان نماینده ویژه اردوغان در مراسم تحلیف سید ابراهیم رئیسی حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مصطفی شنتوپ رئیس مجلس ترکیه نیز معاون اردوغان را همراهی خواهد کرد.

کورتولموش به نمایندگی از شخص رئیس‌جمهور اردوغان و شنتوپ به نمایندگی از کشور ترکیه در این مراسم حضور خواهند یافت.

بارزانی در مراسم تحلیف آیت الله رئیسی شرکت می‌کندسفر هماهنگ‌کننده مذاکرات وین به تهران برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوریخطیب زاده: رئیس جمهور عراق و چند ده هیات از کشورهای مختلف برای مراسم تحلیف به ایران می‌آیند

انتهای پیام/.

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اردوغان ترکیه اردوغان ترکیه مراسم تحلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 امیرحسین بانکی‌‌پور نماینده مجلس و عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که مواضع جنجالی‌اش درباره حجاب در یک سال اخیر بحث برانگیز بوده، در گفت و گویی مدعی شد: «رهاورد کشف حجاب آتاتورک، این شده که در ترکیه به طور متوسط هر مردی با ۱۵ زن شریک جنسی است؛ این متوسط است، یعنی ممکن است یکی ۵۰ تا داشته باشد و یکی ۵ تا!» اظهارات عجیب این نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد+ فیلم
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!