Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال در لیگ بیستم بیشتر از هر تیمی مورد ظلم واقع شده و از اشتباهات داوری ضرر کرده است.

ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره دیدار دو تیم استقلال تهران و گل گهر سیرجان اظهار داشت: حذفی بودن دیدار شب گذشته و پیروزی استقلال در 3 دیدار قبلی دو تیم باعث شد این بازی هم برای استقلال هم برای گل گهر، حساس و جذاب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه تیم پیروز این دیدار به فینال جام حذفی می رسید و همین باعث شد که دو تیم اهمیت زیادی به این دیدار بدهند. در نیمه اول گل گهر با برنامه تر بود و انگیزه زیادی برای برد داشت که توانست در پایان نیمه اول به گل برسد.

او ادامه داد: استقلال در نیمه دوم متحول شد که به نظر من تعویض های فرهاد مجیدی در این تحول تاثیرگذار بود و باعث شد استقلال بازی بهتری ارایه دهد. هدف استقلال در نیمه دوم حمله از طرفین و عمق بود که توانست به اهداف خود هم برسد. سبحان خاقانی بهترین بازیکن استقلال در نیمه دوم بود که تاثیر مثبتی روی روند آبی ها گذاشت. او با دوندگی خود هافبک های گل گهر را از زمین خارج کرد. ضمن اینکه ورود فرشید اسماعیلی هم تاثیر بسیار مثبتی روی روند استقلال گذاشت و به نظر من مجیدی حتما باید از ابتدا به او بازی می داد چون بازیکنی مثل اسماعیلی هر زمانی هم که به بازی بیاید مثمرثمر است و به تیم کمک می کند. استقلال با تعویض های مجیدی در نیمه دوم راه افتاد و توانست در 45 دقیقه دوم بازی را در اختیار بگیرد.

عالمی در ادامه گفت: حق استقلال این بود که به فینال برسد. استقلال طی یک سال گذشته خیلی اذیت شد و با ناملایمتی های زیادی دست و پنجه نرم کرد. این تیم در نیم فصل دوم با فرهاد مجیدی واقعا متحول شد و توانست در رده سوم قرار بگیرد با اینکه فرهاد از ابتدای فصل بالای سر تیم نبود اما توانست به خوبی تیم را جمع کند و حتی در بحبوحه مشکلات مالی هم تیم را مدیریت کرد تا الان به فینال جام حذفی برسد. استقلال الان در یک قدمی کسب جام قرار دارد و باید به کادرفنی و بازیکنان باغیرت این تیم تبریک گفت. هواداران استقلال باید به کادر فنی و بازیکنان استقلال افتخار کنند و از آنها حمایت کنند.

پیشکسوت استقلال درباره اظهارات امیر قلعه نویی بعد از شکست تیمش مقابل استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در لیگ بیستم بیشتر از هر تیمی مورد ظلم واقع شده و از اشتباهات داوری ضرر کرده است. این حرف ها درست نیست و استقلال شایستگی رسیدن به فینال را داشت. با این حال فدراسیون باید شرایطی را ایجاد کند که داوران فوتبال ایران هم در شرایطی حرفه ای قرار بگیرند. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بازی استقلال جام حذفی فرهاد مجیدی زمین نیم فصل دوم مشکلات مالی امیر قلعه نویی فوتبال ایران استقلال فرهاد مجیدی ایمان عالمی گل گهر نیمه دوم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

کارشناس فوتسال کشورمان، دیدار با قرقیزستان را بهترین عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ می‌داند. - اخبار ورزشی -

ناصر صالح درباره صعود تیم ملی فوتسال ایران به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2024 با برتری 6 بر یک مقابل قرقیزستان اظهار داشت: ایران در نیمه دوم عملکرد به‌مراتب بهتری داشت و از کارهای گروهی بیشتر استفاده کرد. این مسئله نتیجه انتخاب تاکتیکی است که بتوانید در فضایی فشرده، از کار گروهی استفاده کنید. بچه‌ها در نیمه اول خوب بازی کردند، اما عملکرد آنها در نیمه دوم ارزشمندتر بود.

وی در مورد لزوم پرهیز از بازی فردی تصریح کرد: اگر برخی بازیکنان، کارهای انفرادی را کنار بگذارند و مطابق با تفکرات مربی در کار گروهی شرکت کنند، موفق‌تر خواهند بود. ملی‌پوشان در دو بازی نخست، آرامش لازم را نداشتند. تیم ملی نسبت به گذشته جوان‌تر شده و این بازی‌ها برای جوانان تیم اهمیت دارد. ملی‌پوشان در دیدار با قرقیزستان، آرامش لازم را به دست آورده بودند و دیگر مانند دو مسابقه نخست عجول نبودند.

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

مدرس فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با تمجید مجدد از عملکرد شاگردان شمسایی در یک‌چهارم نهایی عنوان کرد: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ما در جام ملت‌ها بود. بازیکنان ایران، توانایی خود را مقابل قرقیزستان به نمایش گذاشتند و خیلی بهتر از این می‌شوند. بازیکنان ایران توانایی شکست ازبکستان را دارند. بازیکنان خوبی در اختیار داریم و اگر مطابق با تفکر مربیان و انجام کار گروهی پیش برویم، می‌توانیم ازبکستان را هم ببریم.

صالح در پاسخ به این پرسش که آیا تیمی می‌تواند مانع قهرمانی تیم ملی کشورمان شود یا خیر، به تسنیم گفت: فوتسال بازی لحظه‌هاست. اگر مرتکب یک اشتباه شوید و تفکر خوبی نداشته باشید، به مشکل می‌خورید. اگر مطابق برنامه‌ریزی عمل کنیم، می‌توانیم به قهرمانی برسیم. در این مدت کوتاه نمی‌توان نقطه ضعفی را برطرف کرد، اما باید شیوه بازی مناسبی مقابل تیم‌های تدافعی داشته باشیم.

فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!

وی با اشاره به کار سخت تیم ملی ایران در دیدار با بحرین خاطرنشان کرد: دیدیم که همه بازیکنان بحرین پشت قوس محوطه جریمه تجمع می‌کردند و منتظر ضدحمله می‌ماندند. قرقیزستان هم در اوایل بازی همین شیوه را در دستور کار قرار داد. در این شرایط باید از فاکتورهای حمله استفاده کنیم. همه می‌دانند که ایران تیمی قدرتمند است و ممکن است رقبا مقابل ما دفاع کنند. در این شرایط باید از تفکرات کادر فنی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!