Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر مجددا می خواهد با لائوتارو مارتینز در مورد تمدید قرارداد مذاکره کند.

لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر در صورت فروخته شدن روملو لوکاکو در این باشگاه می ماند.

طرفداری | به گزارش اسکای ایتالیا، با توجه به نزدیک شدن روملو لوکاکو به چلسی، اینتر امکان فروش لائوتارو مارتینز را حتی با وجود مشکلات پیش آمده در راه تمدید قراردادش درنظر نخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این مهاجم 23 ساله تاکنون پیشنهاد هایی وجود داشته اما این پیشنهاد ها هیچ گاه به رقم مدنظر اینتر (90 میلیون یورو) نزدیک نشده است.

احتمال اقدام تاتنهام برای جذب مارتینز در صورت جدایی هری کین وجود دارد اما نراتزوری نمی خواهد پس از جدایی بسیار محتمل لوکاکو، خود را از داشتن این مهاجم آرژانتینی محروم کند. در انتهای بازار نقل و انتقالات تابستانی، اینتر دوباره مذاکرات با نمایندگان لائوتارو برای تمدید قرارداد را آغاز می کند. قرارداد فعلی او تا تابستان 2023 معتبر است.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: بعد از استراماچونی استقلال را به من دادند، قبول نکردم؛ هشدار داده بودم استراماچونی ایرانی نیست! فن زیبای کُنده از حسن یزدانی و کسب 4 امتیاز در ثانیه های پایانی کشتی مقابل حریف روس در نیمه نهایی کشتی آزاد المپیک / فیلم رکوردشکنی لاشا تالاخادزه؛ غول گرجستانی وزنه 265 کیلویی را مهار کرد / فیلم واکنش جردن باروز به فینال قرن میان حسن یزدانی و دیوید تیلور گریلیش در آستانه پیوستن به منچسترسیتی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد

سث رالینز قراردادی طولانی‌مدت با WWE امضا کرد

به دنبال افزایش حقوقی قابل توجه، سث رالینز قراردادی چندساله با WWE امضا کرد.

طرفداری | به نقل از Fightful Select سث رالینز قراردادی جدید با کمپانی WWE امضا کرده است. این قرارداد طولانی مدت بوده و قهرمان سابق کمربند سنگین وزن WWE در ازای افزایش حقوق قابل توجهی حاضر به امضای آن شده است.

منابع نزدیک به WWE به شان راس از Fightful select اطلاع دادند که سث رالینز به دنبال امضای یک قرارداد جدید، در سال‌های آینده نیز به همکاری با WWE ادامه خواهد داد. این قرارداد نیز مشابه بیشتر قراردادهایی که به تازگی تمدید شدند، از نوع طولانی مدت بوده و افزایش رقم قابل توجهی را به خود دیده است.

این اتفاق به منزله یک نفس راحت برای مسئولین WWE بود، چرا که بی شک سث رالینز از بدو ورودش به این کمپانی همواره یکی از بزرگترین ستارگان WWE به شمار آمده است. اگرچه این تمدید قرارداد برای مسئولین WWE دستاوردی بزرگ بود، اما کمتر کسی انتظار جدایی رالینز از کمپانی اول کشتی کچ جهان را داشت. ویژنری که از ستارگان برند ماندی نایت راو به شمار می‌رود، پیشتر نیز در مصاحبه با Fightful از تمایل خود به ماندن در WWE خبر داده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!