Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@23:11:14 GMT

ستاره‌های ارزشمند و ارزان برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۷۹۰۹

ستاره‌های ارزشمند و ارزان برای پرسپولیس

وقتی مهدی ترابی به پرسپولیس برگشت با مبلغ کم و فقط برای نیم فصل با باشگاه به توافق مالی رسید.

به گزارش برنا؛ همان طور که سیدجلال حسینی یکی از ارزان‌ترین بازیکنان پرسپولیس است و مبلغ قراردادش به 2 میلیارد هم نمی‌رسد، مهدی ترابی ستاره پرسپولیس و یکی از بهترین بازیکنان فعلی فوتبال ایران را هم باید از ارزان ترین بازیکنان این تیم و یکی از ارزان‌ترین بازیکنان در جمع ستاره های تیم های مدعی لیگ برتر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابی در قطر دچار بدشانسی و مصدومیت شد و نتوانست همه توانایی‌های خود را بروز دهد که البته این موضوع در نهایت به نفع پرسپولیس تمام شد و این تیم توانست ستاره لیگ فصل قبل خود را با مبلغی معقول برگرداند و مهدی هم انصافا بازی های بسیار خوبی برای پرسپولیس انجام داد و به شهادت همه کارشناسان در نیم‌فصل دوم نقش پررنگی در قهرمانی پرسپولیس ایفا کرد.

فراموش نکنیم که در تیم های رقیب بازیکنانی به مراتب گران تر از ترابی آن قدر ضعیف کار کردند که مربیان شان قید استفاده از آنها در ترکیب اصلی را زدند. ترابی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی هم یکی از امیدهای مسلم اسکوچیچ است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال ایران لیگ برتر قطر بازی مقدماتی جام جهانی پرسپولیس قطر ستاره سیدجلال حسینی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی در هفته‌های گذشته یکی از بهترین بازیکن استقلال بوده که با فرم ایده آلی که داشته و تاثیرگذاری در گل‌های این تیم نقش ویژه‌ای در پیروزی‌های اخیر و ادامه صدرنشینی داشته است.

جلالی در 5 بازی اخیر 4 پاس گل ارسال کرده و با حضور مداوم در حملات و کم اشتباه بودن در خط دفاعی توانسته خیال نکونام را از سمت چپ این تیم راحت کند و نکونام از توانایی‌های این بازیکن در تاکتیک تیمی استفاده کند.

در جریان تمرین استقلال ابوالفضل جلالی با انگیزه خاصی حضور پیدا کرده بود و پرتلاش، جسور و مانند یک مسابقه جدی به تمرین می‌پرداخت و این موضوع در بقیه بازیکنان استقلال هم دیده می‌شد و همین باعث شده بود تا جدیت خاصی در روند تمرین تاکتیکی این تیم ایجاد شود و نکونام در کنار شاگردانش به تمرین می‌پرداخت و در صحنه‌ای ابوالفضل جلالی روی زمین افتاده بود و نکونام با بلند کردن این بازیکن صحنه جالبی را رقم زد.

جواد نکونام با حمایت از بازیکنانش به محبوبیت خاصی در بین بازیکنان این تیم دست پیدا کرد و با تصویری که در تمرین این تیم ثبت شد استعاره جالبی از نیاز استقلال و نکونام در هفته‌های پایانی به این چپ پای استقلال بود، نکونام با توجه به سیستم 2-5-3 ای که به میدان می‌رود به بازیکنان کناری آماده و سرحال نیاز دارد تا روند هجومی آنها سر و شکل بگیرد و او در استقلال حردانی و جلالی آماده را در اختیار دارد، او خوش‌شانس است که در هفته‌های پایانی دو بازیکن کلیدی‌ تیمش در بهترین فرم قرار دارند.

جلالی با 9 پاس گل در صدر گلسازترین بازیکنان لیگ قرار دارد و در بازی با ذوب آهن به دنبال دو رقمی کردن پاس گل‌های خود خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره