Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:45:39 GMT

۳۳ درصد واحدهای صادراتی متقاضی، تسهیلات گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۷۹۶۴

۳۳ درصد واحدهای صادراتی متقاضی، تسهیلات گرفتند

از آغاز پرداخت تسهیلات به واحدهای صادراتی، یعنی خرداد ۹۹ تا آخر اردیبهشت امسال ۳۵۲ فقره ثبت نام برای دریافت این تسهیلات انجام شده بود، اما ۱۱۷ فقره به ارزش ۱۸۴۸ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صادراتی پرداخت شد، یعنی حدود ۳۳ درصد متقاضیان موفق به دریافت این تسهیلات شدند.  

به گزارش ایسنا، در دو ماهه نخست امسال ۵۹۵ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان تسهیلات درقالب ۴۳ فقره به واحدهای صادراتی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته در این مدت ۵۳ مورد ثبت نام برای دریافت این نوع تسهیلات انجام شده بود که یعنی نزدیک به ۷۳ درصد متقاضیان در این مدت موفق به دریافت تسهیلات شدند.  

از بین استان‌ها، آذربایجان شرقی با دریافت بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، بیشترین تسهیلات واحدهای صادراتی را به خود اختصاص داده است. در مورد استان‌هایی که کمترین تسهیلات را دریافت کردند نیز باید گفت که از بین استان‌ها، ۱۴ استان از جمله ایلام، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و مناطق آزاد هیچ تسهیلاتی دریافت نکردند.  

البته اطلاعات مربوط به تسهیلات به واحدهای صادراتی از آغاز اعطای آن یعنی خرداد ۹۹ تا آخر اردیبهشت امسال هم منتشر شده که نشان می‌دهد در این مدت بیش از ۱۸۴۸ میلیارد تومان در قالب ۱۱۷ فقره پرداخت شده است.  

طی ۱۲ ماه یاد شده ۳۵۲ فقره ثبت نام برای دریافت این تسهیلات انجام شده بود که ۱۸۸ مورد از آن‌ها برای دریافت بیش از ۳۴۱۶ میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شدند، اما ۱۱۷ فقره به ارزش ۱۸۴۸ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صادراتی پرداخت شد، یعنی حدود ۳۳ درصد متقاضیان موفق به دریافت این تسهیلات شدند.  

در کل زمان اختصاص این نوع تسهیلات نیز آذربایجان شرقی با دریافت ۳۱۶ میلیارد تومان در صدر جدول قرار دارد و هشت استان از جمله ایلام، سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد هیچ تسهیلاتی برای واحدهای صادراتی دریافت نکردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صادرات تسهيلات تسهیلات به واحدهای صادراتی دریافت این تسهیلات برای دریافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، جلال محمودیان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: از طریق صندوق امداد ولایت کردستان در سال 1402 پنج هزار و 387 فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته  133 میلیارد تومان بوده، افزود: حدود 65 میلیارد و 236 میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد سه هزار و ۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: 31 میلیارد و 286 میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ 800 طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

مدیر امور شعب امداد ولایت استان کردستان ادامه داد: 23 میلیارد تومان به تعداد 799 مورد نیز در زمینه کمک به تأمین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان به تعداد 269 فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

محمودیان تصریح کرد: هشت میلیارد و 500 میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به 332 نیازمند پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی