Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@06:22:40 GMT

اولین نقره کاروان را وزنه‌برداری گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۹۰۴۹

اولین نقره کاروان را وزنه‌برداری گرفت

علی داوودی در دسته 109+ کیلوگرم (فوق سنگین) وزنه‌برداری دیروز به روی تخته رفت و با 6 ورزشکار از جمهوری چک، سوریه، هلند، نیوزیلند، گرجستان و ترکمنستان رقابت کرد. وی در حرکت یک‌ضرب و تلاش‌های اول و دوم وزنه‌های 191 و 196 کیلوگرمی را براحتی مهار کرد.

داوودی در تلاش سوم نیز موفق ظاهر شد و با مهار وزنه 200 کیلوگرمی، در پایان حرکت یک‌ضرب به مقام دوم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاشا تالاخادزه وزنه‌بردار مطرح گرجستان با ثبت رکورد ۲۲۳ کیلوگرم، رکورد یک ضرب المپیک (۲۰۴ کیلوگرم) و جهان (۲۲۲ کیلوگرم) را شکست. در این دسته اسد از سوریه ۱۰ کیلو کمتر از داوودی زد و با ۱۹۰ کیلوگرم در یک ضرب سوم شد. داوودی تلاش خود در حرکت دوضرب را با انتخاب وزنه 234 کیلوگرمی آغاز کرد و موفق به مهار آن شد. وی در تلاش دوم در مهار وزنه 240 کیلوگرمی ناموفق بود، اما در بار سوم وزنه 241 کیلوگرمی را بالای سر نگه داشت. بدین ترتیب داودی با 200 کیلوگرم در یک‌ضرب، 241 کیلوگرم در دوضرب و مجموع 441 کیلوگرم به مقام نقره دست یافت. در این وزن، لاشا تالاخادزه گرجستانی با رکورد مجموع 488 مدال طلا گرفت و وزنه‌بردار سوریه‌ای با مجموع 424 صاحب مدال برنز شد. گفتنی است تالاخادزه رکورد دوضرب و مجموع را شکست. کاروان ایران در پایان سیزدهمین روز از مسابقات با 2 مدال طلای جواد فروغی و محمدرضا گرایی، نقره علی داوودی و برنز محمد هادی ساروی در جایگاه بیست و هفتم ایستاد./ ایران 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: یک ضرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از ظهر امروز یکشنبه ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه در یکی از مبدل‌های همجوار کوره در مجتمع پتروشیمی آبادان از محل جدا و باعث انتشار حجم زیادی گاز به سمت کوره و آتش سوزی شد.

پس از ۱۵ دقیقه با تلاش آتش نشانان پالایشگاه خاموش شد و به کسی آسیبی نرسید.

همچنین در این حادثه مقادیری کابل برق و اتصالات ابزار دقیق آتش گرفت و تلاش برای راه اندازی دوباره این واحد در حال انجام است.

کد خبر 6091487

دیگر خبرها

  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان