Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:38:22 GMT

تهیه و تدوین سند توسعه‌ای حوزه نفت و گاز

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۷۴۲۰

تهیه و تدوین سند توسعه‌ای حوزه نفت و گاز

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه از تهیه و تدوین سند توسعه‌ای حوزه نفت و گاز استان در وزارت نفت خبر داد و گفت : پروژه‌های حوزه گاز و پتروشیمی بر اساس این سند و با اعتیار ۷۳ هزار میلیارد تومان در استان اجرایی می‌شود که بی شک تحول بزرگی در اقتصاد استان را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : اجرای پتروشیمی اسلام آباد غرب از چند مدت گذشته شروع شده و مابقی پروژه‌های گاز و پتروشیمی هم در استان آغاز خواهد شد.

او افزود: برای تسریع در اجرای این کارها، کمیته پیگیری تدوین سند پروژه‌های نفت و پتروشیمی در استان تشکیل می‌شود و همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های اجرای سریعتر این پروژه‌ها در استان فراهم شود.

استاندار کرمانشاه افزود: از امروز عملاً دوره جدید ریاست جمهوری آغاز شده که ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای رییس جمهوری، با توجه به دوران انتقال دولت و اینکه ظرف ۱۵ الی ۲۰ روز آینده هیات دولت جدید تشکیل خواهد شد، از همه مدیران می‌خواهیم که در این دوران انتقال، بدور از هر گونه کم کاری و کوتاهی، همانند گذشته در اجرای برنامه‌ها و خدمتگزاری به مردم اهتمام داشته باشند.

او گفت: وقتی که ارباب رجوع و افرادی برای انجام کار خود به دستگاه و اداره‌ای مراجعه می‌کنند نباید با هیچ گونه کم توجهی از سوی مدیران و کارکنان در این زمان گذار مواجه شوند و اگر چنین مواردی مشاهده شود حتماً با افراد خاطی به شدت برخورد خواهیم کرد، زیرا به مردم شریف و بزرگوار استان تعهد و قول داده ایم که تا آخرین لحظه کاری و مدیریتی در کنار آنان خواهیم بود و موظف هستیم که کار‌ها و اقدامات خود در جهت خدمتگزاری به مردم را با قوت و تلاش بیشتر ادامه دهیم.

رفع مشکلات مردم در دستور کار است

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه به منظور تسریع در حل مشکلات مردم در کنار سایر برنامه ها، برنامه ملاقات عمومی را نیز در دستور کار خود دادم، افزود: بعضی از مردم در این ملاقات‌های عمومی عنوان می‌کنند که در مراجعه به برخی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی، با مدیر و یا کارمندی مواجه می‌شویم که به بهانه اینکه در زمان گذار قرار داریم و با گفتن این مطلب که معلوم نیست در آینده باشیم و یا نباشیم به دنبال اجرای کار‌ها نیستند، لذا اگر منبعد چنین موردی از هر مسئول و یا کارمندی دیده شود حتماً با جدیت با چنین فردی برخورد قاطع خواهد شد.

بازوند با تاکید بر این مطلب که همه باید تا آخرین لحظه کاری پای کار باشیم و به هیچ عنوان کوتاهی به خود راه ندهیم، افزود: هیچ گونه قصور و کوتاهی از طرف هیچ مدیر و کارمندی پذیرفتنی نیست و اگر مدیری این نوع برخورد را از کارمند خود مشاهده کند باید بی درنگ وی را به تخلفات اداری معرفی نماید.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: مدیران موظف هستند که برنامه‌های خود را با پیگیری ویژه دنبال کنند و منتظر معرفی وزیر جدید مرتبط دستگاه‌های خود نباشند لذا در این دوران انتقال و گذار، هیچ گونه کوتاهی را در اجرای کار‌ها نخواهیم پذیرفت.

مدیران برای گرفتن سهم استان از اعتبارات ملی تلاش کنند

بازوند با اشاره به شرایط کشور و وضعیت بودجه گفت: با توجه به کسری بودجه امسال، همه مدیران باید با جدیت ضمن رایزنی گسترده با وزارتخانه‌های خود، نسبت به گرفتن سهم استان از اعتبارات امسال تلاش ویژه داشته باشند.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان ادامه داد: در این برهه با توجه به شرایط کشور، استانی موفق است که بتواند سهم مناسبی از اعتبارات را برای خود بگیرد و برای تسریع در کار‌های مربوط به بودجه امسال، کمیته بودجه استان را به ریاست معاون هماهنگی اقتصادی استانداری تشکیل خواهیم داد و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این جلسه باید به بیان گزارش عملکرد خود در ارتباط با چگونگی گرفتن سهم استان از اعتبارات ملی بپردازند.

مدیر شده ایم تا مشکلات مردم را حل کنیم

بازوند با تاکید بر اجرای برنامه‌های مولد سازی در دستگاه‌های اجرایی گفت: مدیران باید اجرای این برنامه را جزو اولویت‌های کاری در دستگاه‌های خود بدانند و اگر دستگاهی در زمینه اجرای آن کوتاهی داشته باشد و برای افزایش اعتبارات خود تلاش مناسبی نداشته باشد حتماً از تخصبص مناسب اعتبارات برخوردار نخواهد شد.

او گفت: ما مدیر و مسئول شده ایم که مشکلات مردم را حل کنیم لذا دستگاهی که در زمینه مولد سازی عملکرد مناسبی نداشته باشد از تخصیص کمتری در اعتبارات برخوردار خواهد شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه شرکت نفت پروژه های عمرانی اعتبارات عمرانی استاندار کرمانشاه مشکلات مردم برنامه ها خواهد شد پروژه ها کار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سید مسلم سیدالحسینی ظهر پنج شنبه در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر افزود: سند توانمندسازی برنامه ملی بازآفرینی در صورت تصویب در هیأت وزیران بزودی در کشور اجرایی می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود:: مبنا و محور این برنامه بر پایه مشارکت مردمی است، و بر مبنای این برنامه یک مدیریت یکپارچه در کشور ایجاد می‌شود که کار در رأس آن در کشور رئیس جمهور، در استان‌ها استانداران و در شهرستان‌ها فرمانداران با دبیری شهرداران انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با اجرای این برنامه با مشارکت مردم و افزایش روحیه شورایی، شهرهای ایران در همه زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی بافت‌های تاریخی توسط خود مردم و با مشارکت واقعی مردمی رشد پیدا می‌کنند.

مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران با بیان اینکه در این برنامه شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر، دولت و مردم سه رکن اصلی اجرایی هستند، افزود: توسعه شهری به جای کارشناسی و تخصصی بر مبنای توافقی است که میان مردم و موردقبول و توافق نهایی مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بافت تاریخی بوشهر به‌عنوان نماد معماری کشور شناخته می‌شود، اظهار کرد: این نماد معماری نشان می‌دهد که آنچه موجب توفیق شهر بوده همان مشارکت مردم بوده است و تجربه تاریخی نشان می‌دهد که هیچگاه طرح‌های توسعه شهری از بالا به پایین موفقیتی نداشته است.

کد خبر 6088642

دیگر خبرها

  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران