Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:06:58 GMT

پیشکسوتان پشتوانه‌ای برای نظام اداری هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۹۱۴۲

پیشکسوتان پشتوانه‌ای برای نظام اداری هستند

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری در پیامی به مناسبت ۱۴ مرداد روز "خانواده و تکریم بازنشستگان" با برشمردن این کلام مقام معظم رهبری که "هر کشوری که در آن بنیان خانواده مستحکم باشد، بسیاری از مشکلات آن کشور بخصوص مشکلات اخلاقی و معنوی آن به برکت خانواده‌ سالم و مستحکم برطرف می‌شود یا اصلاً بوجود نمی‌آید" افزود: خانواده به عنوان نخستین، مؤثرترین و منسجم‌ترین مدرسه تربیت بشری است که تحکیم بنیان‌های آن، جامعه را برای رودررویی با آینده‌ای روشن‌تر مهیا می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تربیت، شخصیت‌سازی صحیح، باروری استعدادها و نیز تقویت روحیه همبستگی و تلاش، همه و همه در خانواده پایه‌ریزی می‌شوند و بدون تردید نقش پیشکسوتان و سالمندان در شکل‌گیری این اخلاقیات نیکو، تداوم آنها و اشاعه آن به جامعه غیرقابل اغماض است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: پیشکسوتان و سالمندان که به عنوان بزرگترین سرمایه‌های فرهنگی، بهترین سال‌های عمرشان را در سنگر خدمت به هموطنان و همنوعان سپری کرده‌اند، اینک پشتوانه‌ای ارزنده برای استحکام بنیان‌های اقتصادی، صنعتی و نظام اداری کشور به شمار رفته، می‌توانند با انتقال تجربیات خود، آبادانی و سازندگی را برای میهن عزیزمان به ارمغان بیاورند.

وی اظهار داشت: اینجانب ضمن تبریک سالروز نزول سوره انسان که به درستی "روز خانواده و تکریم بازنشستگان" نام گرفته، سعادت، عزت، آبرومندی و موفقیت تک تک خانواده‌های گرانقدر ایرانی به ویژه مردم عزیز خراسان جنوبی را از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده، امیدوارم جامعه ما با استفاده از ظرفیت سالمندان و بازنشستگان که قوه‌های عاقله و منظومه‌هایی بی‌نظیر از توانمندی و تجربه هستند، راه‌های رسیدن به توسعه و پیشرفت را با سرعتی فزاینده طی کند و در سایه عنایات حضرت حق، روزهای شکوفایی استان و کشور را بیش از پیش شاهد باشیم.

برچسب‌ها حمید ملانوری استانداری خراسان جنوبی روز جهانی خانواده سالمندان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید ملانوری استانداری خراسان جنوبی روز جهانی خانواده حمید ملانوری استانداری خراسان جنوبی روز جهانی خانواده سالمندان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم

این بار سامانه بارشی استان‌های شرق و جنوب کشور را نیز در برگرفت. شدت بارش‌ها به قدری است که شهروندان در جنوب کشور با سیل دست و پنجه نرم می‌کنند. استان خراسان جنوبی نیز از این قاعده مستثنی نبود و روستا‌ها و شهر‌های این استان با بارش باران بهاری همراه شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی از بارش باران در روستای رقه از توابع شهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان جنوبی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه
  • برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم