Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@00:07:57 GMT

برای استقرار فرهنگ دینی در اصفهان تلاش می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۹۳۸۴

برای استقرار فرهنگ دینی در اصفهان تلاش می‌کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان همواره شهر مومنی بوده است اما باید برای استقرار فرهنگ دینی بیش از پیش تلاش کرد و در این راستا هرچه ضرورت دارد را به منصه ظهور برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی صبح امروز (پنج‌شنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توکل به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن اولیا و انبیا، بدون هیچ قصد و غرضی جز رضای خدا و مردم خدمت خود در شورای اسلامی را آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما از امروز عضو شورای شهر اصفهان، شهر شهیدان، شهر شیخ بهایی و علامه مجلسی و دیگر عالمان و دانشمندان برجسته، شهر ارادتمندان به معصومین، شهر ایثارگران و شهر زندگی، زنده‌رود و بی زاینده‌رود هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، اصفهان مرکز نورافشانی جهان اسلام بوده است و باید ادامه پیدا کند؛ باید بدانیم در چنین شهری خدمت خواهیم کرد و تلاش کنیم به شعارهایی که در زمان انتخابات مطرح کردیم و در راستای جبران مواردی که اعتقاد داشتیم در شهر خالی است، عمل کنیم.

وی ادامه داد: اصفهان همواره شهر مؤمنی بوده است اما باید برای استقرار فرهنگ دینی بیش از پیش تلاش کرد و در این راستا هرچه ضرورت دارد را به منصه ظهور برسانیم.

نورصالحی اضافه کرد: از مردمی که امیدوارانه و مطالبه‌گرانه پای صندوق‌های رأی حضور یافتند و از اعضای شورا که در انتخاب هیئت رئیسه نماد عالی وحدت، همدلی و همسویی شدند تشکر می‌کنم. تک تک اعضا را شایسته‌تر از خود برای ریاست می‌دانم اما با توجه به نظری که بود پذیرفتم و امیدوارم در کنار دیگر اعضای هیئت رئیسه بتوانیم پاسخگوی اعتماد اعضای شورا باشیم و تا پایان دوره با این همدلی فعالیت کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: اعضای شورا بتوانند در انتخاب شهردار با وفاق و همدلی، فردی شایسته و منطبق با دیدگاه‌های شورای اسلامی شهر را انتخاب کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: به عنوان یک شهروند از زحمات شهردار و اعضای شورای شهر در مدیریت پنجم که دغدغه زیادی برای شهر داشتند و در راستای آن فعالیت بسیار کردند، تشکر می‌کنم.

کد خبر 512393

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان شورای شهر اصفهان آموزه های دینی رویدادهای فرهنگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست بزرگداشت مقام معلم و استاد با حضور امام جمعه شهرستان آباده حجت‌الاسلام سید علیرضا دانا نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در محل سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این نشست اظهار کرد: اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و استادانی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید مطهری اهتمام می‌ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

آرش زارعیان متذکر شد: بدون تردید همت و تلاش استادان فرهیخته و معلمان عالی‌قدر نقش مهمی در دانایی، شکوفایی و تعالی جامعه و فراهم کردن شرایط لازم برای تکوین حیات طیبه انسانی دارد.

امام جمعه شهرستان آباده هم یادآور شد: علمی كه پشتوانه عقلی نداشته باشد موجب گمراهی می‌شود و رسالت علم رها ساختن انسان از بند خودبینی و خودپرستی است.

دانا با تأکید بر اینکه دانشجویان بیشتر از دیگران باید بصیرت و عقلانیت داشته باشند، توجه به تقویت تفکر در دانشگاه‌ها را ضروری دانست و افزود: خردورزی آن چیزی است که استادان باید قبل از تدریس بدان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: دانشگاه‌ها زیرساخت اصلی علم و دانش در کشور هستند و استادان به سبب نقش الگویی خویش، درهای معرفت را به روی دانشجویان می‌‌‌‌گشایند و راه و رسم زندگی صحیح را به آنها می‌آموزند و زمینه‌ساز تربیت انسانی «دانا، توانا، خردمند، پرهیزکار، پاکدامن، کارآمد، شجاع، هوشیار و اهل اقدام» می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس