Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان اشراقی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شکل گیری باشگاه فرهنگی و ورزشی انتظار بجنورد اظهار کرد: از اواخر سال ۹۷ کار را در مناطق محروم و حاشیه شهر با آموزش فوتبال رایگان و استعدادیابی شروع کردیم و در تابستان ۹۸ رسماً مدرسه فوتبال را تأسیس کردیم.

مالک باشگاه فرهنگی و ورزشی انتظار بجنورد ادامه داد: در همان سال اول در ۴ رده نونهالان تا بزرگسالان تیم داری کردیم و در سوپر لیگ استان، قهرمان بزرگسالان استان شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال ۹۹ در ۵ رده تیم داری کردیم که این اقدام کاملاً با بودجه خصوصی بود.

اشراقی تاکید کرد: در عین حال از حاشیه شهر غفلت نکردیم و هم اکنون با احتساب تیم‌های مدرسه فوتبال در ۷ رده سنی در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

مالک باشگاه فرهنگی و ورزشی انتظار بجنورد از فعالیت هزار نفر در این باشگاه خبر داد و گفت: مناطقی مانند شهرک گلستان، احمدآباد، صندل آباد و جنوب شرق بجنورد مورد هدف این باشگاه بود.

وی در انتها بیان داشت: طی سالی که پیش رو داریم در رشته‌های قایقرانی در لیگ برتر کشور تیم داری می‌کنیم و در آینده نزدیک مدرسه والیبال تخصصی و آموزش کونگ فو و رشته‌های رزمی دیگر را برنامه ریزی خواهیم کرد.

کد خبر 5274244

منبع: مهر

کلیدواژه: بجنورد فوتبال ورزش و جوانان خراسان شمالی ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه محرم 1400 گرگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ماه محرم واکسیناسیون اردبیل ایلام عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیبر با «لُر آره‌نا» به لیگ برتر می‌رسد؟

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد برای پاسداشت قوم لُر، نام جالبی برای ورزشگاه جدید این باشگاه انتخاب کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با کسب 64 امتیاز در صدر جدول لیگ دسته اول قرار گرفته است و فاصله زیادی با صعود به لیگ برتر ندارد.

در آستانه این اتفاق مهم برای فوتبال استان لرستان، پروژه ساخت ورزشگاه جدید در شهر خرم‌آباد در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است. این استادیوم که فرایند ساخت آن از حدود 14 سال پیش آغاز شده است، به باشگاه خیبر واگذار شده و مسعود عبدی مالک این باشگاه، نام «لُر آره‌نا» را برای این ورزشگاه برگزیده است.

بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته یک

خیبر در پنج هفته باقیمانده لیگ یک به مصاف تیم‌های شهرداری آستارا، شاهین بندرعامری، استقلال آبی‌پوش ملاثانی، آریو اسلامشهر و شهر راز شیراز خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیبر با «لُر آره‌نا» به لیگ برتر می‌رسد؟
  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • مقهور فریب حاشیه‌سازی‌های دشمن درباره کشف حجاب نشویم
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • پیکر آخرین خنیاگر خراسان در خاک آرام گرفت