Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@03:06:35 GMT

طرح هادی در بیش از 600 روستای کرمان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۹۵۰۰

طرح هادی در بیش از 600 روستای کرمان اجرا شد

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون در بیش از ۶۰۰ روستای این استان طرح هادی شامل آسفالت، بهسازی معابر و سنگفرش انجام شده است.

به گزارش جماران، منصور خانه گیر در جریان آیین افتتاح یک طرح هادی در روستای داوران شهرستان رفسنجان به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در هر کدام از این روستاها بین ۴ هزار تا ۶ هزار مترمربع آسفالت، بهسازی معابر و سنگفرش انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اعتبارات این طرح با مشارکت بنیاد مسکن و دفتر امور روستایی و شوراها تأمین شده و در هر روستا بین ۴۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

خانه گیر ادامه داد: در روستاهایی که در دامنه کوه ها ایجاد شده اند سنگفرش و بهسازی معابر انجام می شود تا بافت سنتی روستاها حفظ شود و در این روستاها مجتمع های گردشگری هم برای تفریح مردم ایجاد می شود.

وی از جمله اهداف اجرای این طرح ها را جلوگیری از مهاجرت روستاییان و نیز مهاجرت معکوس عنوان و تصریح کرد: باید زیرساخت ها در همه بخش های بهداشتی، آب آشامیدنی، تفریحی، فضای سبز، اقتصاد، فرهنگ و ... در روستاها ایجاد شود تا ساکنان روستاها مجبور نباشند برای دستیابی به این موارد به شهرها مهاجرت و در حاشیه شهرها سکنی گزینند.

خانه گیر ادامه داد: در بخشی از روستاهای جنوب شرق استان کرمان مشکل کمبود آب آشامیدنی وجود دارد که با امور آب و فاضلاب مشورت کرده ایم، مقرر شد رسیدگی و پیگیری انجام تا مشکل این روستاها نیز حل شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی کردیم تا پایان خرداد سال ۱۴۰۱ در بیش از ۷۰۰ روستای دیگر طرح هادی بهسازی معابر، سنگفرش و آسفالت انجام شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 طرح هادی روستایی طرح هادی روستاهای کرمان سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 بهسازی معابر طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی نهرهای کشاورزی روستای آق قلعه به همت اهالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اردبیل اهالی روستای آق قلعه سرعین با کانال کشی و بهسازی نهرهای کشاورزی این روستا در افزایش تولیدات محصولات کشاورزی مشارکت کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • بهسازی نهرهای کشاورزی روستای آق قلعه به همت اهالی
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان