Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در آیین تحلیف شورای ششم شیراز با بیان اینکه با مشورت، خدواند افراد را به بهترین کار‌ها هدایت می‌کند، گفت: مشورت کردن روحیه می‌خواهد و گاهی ممکن است یک نفر عضو شورا باشد، اما تک روی کند و این با مشورت هماهنگ نیست.

او با تصریح بر اینکه شیراز سرچشمه فرهنگ، حلم و صبر است و مردم با این مسائل آشنا هستند، گفت: امید است این جهت را شورای ششم مدنظر قرار دهد و با یک نگاه مشورتی برای شهر تصمیم گرفته بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شیراز همچنین عنوان کرد: از شورای جدید توقع دارم که نگاه مشورتی فرهنگی را از بنده دریغ نکنند.

آیت‌الله دژکام ابراز امیدواری کرد که شورای جدید شهر شیراز توفیقات خوبی در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی کسب کند و مردم ما از تلاش آن‌ها خشنود باشند.

ساماندهی اطراف حرم شاهچراغ (ع) اولویت کاری شورای ششم شیراز باشد

استاندار فارس نیز در این مراسم بیان کرد: طی چهار سال گذشته شاهد تلاش‌های خوبی از شوی شورای پنجم شیراز، شهرداران، شورا‌های روستا‌ها و دهیاران استان بودیم که جای تقدیر و سپاسگزاری دارد.

عنایت‌الله رحیمی گفت: امید است شورا‌های ششم در مسیر تقویت پایه‌های مردم سالاری دینی گام‌های مهمی بردارند.

او با بیان اینکه مهمترین اولویت و کار شورا، انتخابا شهردار است، از شوراییان شیراز خواست با تعمق و تفکر و شناخت بیشتری شهردار این کلانشهر را انتخاب کنند.

استاندار فارس همچنین خواستار صیانت از نهاد شورا و ترجیح منافع عمومی نسبت به منافع شخصی شد و گفت: همواره حامی شورا‌ها بوده و خواهم بود.

رحیمی تصریح کرد: ساماندهی اطراف حرم شاهچراغ (ع) اولویت کاری شورای ششم شیراز باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه شیراز شورای ششم شورای ششم شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست

مهدی چمران در همایش گرامیداشت شورا‌های شهر و روستا در بجنورد بابیان اینکه عقب‌ماندگی شورا‌های شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است، گفت : تصویب قانون درآمد‌های پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران با اشاره به اینکه شورا‌ها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت‌تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد