Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:32:39 GMT

۹۳۵ فرهنگی آستارایی واکسن کرونا دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۹۹۸۴

۹۳۵ فرهنگی آستارایی واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سید سجاد موسوی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه واکسیناسیون فرهنگیان از ۹ مرداد ماه امسال در هنرستان فاطمیه آستارا آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون ۹۳۵ نفر از فرهنگیان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی شهرستان مرزی بندر آستارا علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

وی، نوع واکسن‌های تزریقی به فرهنگیان این شهرستان را سینوفارم، آسترازنکا و برکت عنوان کرد و گفت: فرایند ایمن‌سازی فرهنگیان در برابر ویروس کرونا توسط دو تیم متشکل از هشت کادر درمانی و اجرایی در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با اشاره به اینکه زمان واکسیناسیون مربیان پیش‌دبستانی، دانشجو معلمان و نیروهای شاغل در آموزشگاه‌های آزاد زبان‌های خارجه و علمی هفته آینده است، افزود: زمان‌بندی حضور فرهنگیان در پایگاه واکسیناسیون به صورت روزانه از طریق کانال‌های رسمی آموزش و پرورش در پیام‌رسان شاد اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش آستارا با بیان اینکه فرهنگیانی که علائم سرماخوردگی دارند یا آزمایش کرونا آن‌ها مثبت اعلام شده از مراجعه به پایگاه خودداری کنند، افزود: پس از اتمام طرح واکسیناسیون فرهنگیان، افراد جامانده با در دست داشتن کارت ملی یا پرسنلی می‌تواند برای دریافت واکسن به پایگاه‌های مجاز شبکه بهداشت و درمان مراجعه کنند.

وی، ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته هزار و ۹۶۵ نفر اعم از فرهنگیان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی، نیروهای اداری، مربیان پیش‌دبستانی، دانشجو معلمان و کارکنان آموزشگاه‌های علمی و زبان‌های خارجی آستارا با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در دو مرحله باید علیه ویروس کرونا ایمن‌سازی شوند.

کد خبر 5274280

منبع: مهر

کلیدواژه: سید سجاد موسوی آموزش و پرورش واکسن کرونا آستارا ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه محرم 1400 گرگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ماه محرم واکسیناسیون اردبیل ایلام عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

وی افزود: واکسن روتاویروس در سنین ۲، ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود.

عرشی گفت: واکسیناسیون روتاویروس سالانه حداقل از ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.

وی گفت: این واکسن نیز در سنین ۲، ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

کد خبر 6090502 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!