Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:56:50 GMT

نوجوان کاشانی، سومین قربانی خزر در آستارا

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۷۲۸۷

نوجوان کاشانی، سومین قربانی خزر در آستارا

ایسنا/گیلان جسد نوجوان غرق شده در آب های خزر، مقابل دهانه رودخانه مرداب آستارا، از آب بیرون کشیده شد.

سیدسعید میرقربانی، سرپرست فرمانداری بندر مرزی آستارا در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: حدود ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر امروز، دو نفر که پدر و پسر بودند، در قسمت عمیق منطقه پرخطر و ممنوعه شنا مقابل دهانه رودخانه مرداب، در جوار بازار بزرگ ساحلی گرفتار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از همان لحظات اولیه حادثه، تلاش ناجیان غریق و قایقرانان مستقر در منطقه برای نجات آنها آغاز شد، ادامه داد: ناجیان در همان لحظات نخست، موفق به نجات پدر و احیای او شدند.

وی افزود: پس از جستجوی خستگی ناپذیر گروهای نجات، حدود ساعت ۲۱ امشب، جسد نوجوان ۱۶ ساله کاشانی (علیرضا - غ)، را در مقابل دهانه همان رودخانه از آب بیرون کشیدند.

میرقربانی با بیان اینکه این افراد به دلیل عدم آشنایی به محل مذکور و فنون شنا دچار حادثه شدند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه نفر در آب های خزر در سواحل شهرستان مرزی بندر آستارا غرق شدند که همگی آنها در مناطق خطر آفرین و ممنوعه اقدام به شنا می‌کردند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه شهرستان مرزی بندر آستارا در شرایط فوق قرمز کرونایی قرار دارد و پارک ها، تفرجگاه ها و طرح های سلامت دریا تعطیل و ورود مسافر به این شهرستان ممنوع است، خطاب به هموطنان هشدار داد: در راستای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از هرگونه حادثه تلخ از اقدام به شنا در مناطق ممنوعه و خطر آفرین به شدت بپرهیزند و طرح‌های سلامت دریا را برای تفریح و آب تنی انتخاب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها نجات غريق كاشان شهرستان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند و نیروهای این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام شده است.

حسین سرباز رشید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از غرق‌شدگی دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه خبر داد.

وی افزود: هم اکنون پس از دریافت خبر غرق‌شدگی، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه، بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 748140

دیگر خبرها

  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر