Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی از شناسایی پسر جوانی که برای ارتقاء بازی آنلاین، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی مادر خود کرده بود خبر داد.

 رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پسر جوان عامل برداشت غیر مجاز ۲۰۰ میلیونی ریالی از حساب مادرپلیس فتای شهرستان قاین و طرح شکایت با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب وی، پرونده‌ای تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمدپور افزود: شاکی در تحقیقات اولیه مدعی شد با توجه به اینکه پیامک برداشت از حسابم فعال بوده هیچ گونه پیامک برداشت دریافت نکرده‌ام، پس از اعلام موجودی متوجه شدم مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از حسابم کسر شده و در ادامه با مراجعه به بانک و پرینت حساب متوجه شدم طی چندین تراکنش در بازه زمانی ۶ ماهه این مبلغ از حساب اینجانب برداشت شده است.

وی گفت: با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتای شهرستان قاین مشخص شد وجوه برداشت شده صرف خرید اکانت بازی آنلاین شده است.

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی همچنین گفت: با اقدامات تخصصی، مشخص شد عملیات برداشت مبالغ توسط پسر شاکی انجام شده و پیامک‌های تراکنش بانکی توسط فرزندش پاک شده است.

سرهنگ محمدپور افزود: علاقه نوجوانان و جوانان به بازی‌های آنلاین مسبب هیجانات کاذب و تلاش برای رسیدن به مراحل بالاتر می‌شود، از این‌رو والدین باید در استفاده از اینترنت و بازی‌های آنلاین از فرزندان خود مراقبت بیشتری داشته باشند./صداو سیما

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پلیس فتای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر

حوالی ساعت ۱و ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بلوار غدیر محدوده دانشگاه قم در اثر برخورد یکدستگاه سواری پژو پارس با یک جوان  حدودا ۱۷ ساله، یکی دیگر از خانواده‌های شهرمان داغدار شد.

در بررسی اولیه، سرعت بالای سواری پژو موجب بروز این حادثه تلخ بوده است. علت دقیق حادثه پس بررسی‌های تکمیلی توسط پلیس به مراجع قضایی اعلام می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی