Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@22:32:08 GMT

آسیب های اجتماعی در تهران افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۱۳۶۶

آسیب های اجتماعی در تهران افزایش یافت

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محسن هاشمی در آیین تحلیف ششمین دوره شورای شهر تهران که با حضور مسئولان در صحن شورای شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: ابتدا از مردم تهران بابت حضور در این انتخابات شرکت می کنم که نمایندگان خود را انتخاب کردند.

وی افزود: دوره شورای پنجم امروز به پایان می رسد و از این به بعد صیانت از حقوق شهروندان و صیانت از شهر به عهده شورای ششم خواهد بود که بنده از این جهت به همه اعضای این شورا تبریک عرض می کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی خاطر نشان کرد: در شرایط سختی شهر را تحویل می دهیم و با توجه به شرایط کرونایی دشواری هایتان آغاز می شود. امیدواریم بتوانیم در شورای پنجم گزارش و کارنامه  خود را به صورت مکتوب منتشر کنیم و در اختیار افکار عمومی قرار بدهیم و انشاءالله منتظر نقد صادقانه همه دوستان و مردم خوب تهران باشیم. ما بر اساس منویات مقام معظم رهبری تلاش کردیم بهترین دستاورد را برای شهر تهران داشته باشیم مخصوصا صیانت از ابعاد مختلف اقتصادی اجتماعی و محیط زیستی شهر تهران و به خصوص حریم شهر، طرح جامع، طرح تفصیلی و بویژه محیط زیست شهری و فضای سبز.

رییس شورای شهر تهران گفت: باید به این نکته اشاره کنم که متاسفانه در امر تجهیز حمل و نقل عمومی کاستی هایی داشتیم که امیدواریم شورای جدید و شهرداری به این نکته بپردازند. با توجه به شرایط کرونایی، شغل و معیشت مردم، میزان آسیب های اجتماعی نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش هم یافته است و در حمل و نقل عمومی در ایام کرونا استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی کمتر شد اما لازم بود که وسایل حمل و نقل عمومی افزایش یابد.

وی افزود: در صورتی که ما بتوانیم 5 هزار اتوبوس و همچنین شبکه مترو ایران را کامل کنیم شرایط خوبی را در حوزه حمل و نقل ایجاد خواهیم کرد انشاءالله این شرایط در شورای شهر ششم فراهم شود.

هاشمی گفت: با توجه به کارهایی که در شورای پنجم شده است امیدواریم در شورای ششم با نگاه مثبت به آنها توجه کنند و آنهایی که مورد تایید است ادامه پیدا کند و اگر خللی وجود داشت آنها را تحمیل کنند.

پربیننده ترین تعطیلی ادارات، بانک ها و شرکت های خصوصی تهران علیرضا زاکانی شهردار تهران شد چمران انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران را تایید نکرد جزییات جلسه انتخاب شهردار اعلام شد زاکانی شهردار منتخب شورا است، اما اعلام آن به فردا موکول شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محسن هاشمی رفسنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با عادل مرتضایی شهردار میانه، شهرستان میانه را یکی از شهرستان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرده و افزود: شهرداری میانه همواره از پیشگامان و حامیان حوزه فرهنگ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌باشد.

بابایی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان میانه، برنامه ریزی برای احداث و راه اندازی کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه با همکاری و مساعدت شهردار و مسئولین شهرستان میانه را از اولویت‌های کتابخانه های عمومی استان عنوان کرد.

عادل مرتضایی شهردار میانه نیز در این در دیدار، فعالیت در حوزه فرهنگ علی الخصوص در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارزشمند عنوان کرده و از زحمات کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی تقدیر و تشکر کرد.

مرتضایی آمادگی همه جانبه شهرداری میانه با کتابخانه های عمومی شهرستان در زمینه‌های انجام فعالیت‌های فرهنگی و تأمین جوایز مسابقات فرهنگی را اعلام کرد.

کد خبر 6088620

دیگر خبرها

  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی