Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@05:56:03 GMT

گراز وحشی جان زن جوانی را در جوانرود گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۱۶۳۴

گراز وحشی جان زن جوانی را در جوانرود گرفت

زنی ۳۵ ساله که روز چهارشنبه در روستای «مزران» شهرستان جوانرود مورد حمله گراز وحشی قرار گرفت روز پنجشنبه براثر جراحات وارد شده در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود جان خود را از دست داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود روز پنجشنبه در این ارتباط به ایرنا گفت: حمله گراز وحشی به یکی از اهالی روستای مزران از توابع بخش کلاشی این شهرستان موجب مرگ وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر «مولود حسینی» افزود: حوالی عصر روز پنجشنبه خانم ۳۵ ساله ای از هالی روستای مزران در نزدیکی آبادی مورد حمله گراز وحشی قرار می گیرد.

وی اظهارداشت: این بانوی روستایی بلافاصله بعد از انتقال به بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود به دلیل شدت جراحت و ضرب دیدگی جان خود را از دست داد.

به گفته اهالی روستا، متوفی برای چیدن برگ درخت برای چرای حیوانات به روبروی روستا می رود که مورد حمله این گراز قرار می گیرد.

گراز بعد از حمله به این زن او را تا نزدیکی روستا با خود می برد و پس از اطلاع مردم این حیوان وحشی با اصابت گلوله مردم محلی از پای درآمد و بلافاصله زن جوان به بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود منتقل می شود.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در شمال غرب کرمانشاه حدود ۶۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی دارد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: گراز وحشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان گفت: حاج حسین هروی؛ این مبلغ را در قالب خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی و مواد مصرفی مورد نیاز شامل تهیه یو پی اس، تجهیزات مورد نیاز اتاق عمل چشم پزشکی و قطعات دستگاه‌های دیالیز به بیمارستان حضرت زهرا (س) اختصاص داد.

 محمود ولایتی مقدم با قدردانی از اقدام خیرخواهانه این خیر افزود: امیدوارم با عنایت بیشتر خیرین سلامت به مقوله بهداشت و درمان، شاهد تحولات خوبی در راستای بهبود ارائه خدمات در حوزه سلامت شهرستان فریمان باشیم.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • الازهر: گورهای جمعی غزه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را نشان داد
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد