Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:42:47 GMT

یک بانو، رییس شورای شهر تکاب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۱۸۴۵

یک بانو، رییس شورای شهر تکاب شد

فرماندار تکاب روز پنج‌شنبه در آیین تحلیف و پس از انتخاب هیات رییسه ششمین دوره شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه شورای شهر مطالبات همه شهروندان را مدنظر قرار دهد، گفت: شورای شهر در انتخاب شهردار، اتخاذ تصمیم‌ها و مصوبات، براساس تحقق منافع شهرستان و توسعه شهر تصمیم‌گیری کند.

امیر ستوده‌فر افزود: نیازها و کمبودهای اساسی شهر توسط شورای شهر ششم شناسایی و احصا شود و به مناطقی که تاکنون کمتر توجه شده و نیارمند توسعه است، پروژه عمرانی تعریف و اجراگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اهمیت شورا در دین مبین اسلام و قرآن کریم و جایگاه شوراها در قانون اساسی سرلوحه کار شورای شهر جدید تکاب قرارگیرد.

فرماندار تکاب با بیان اینکه توجه به الزامات کار جمعی موجب موفقیت در برنامه‌های شورای شهر و توسعه بیش از پیش شهر می‌شود، اظهارداشت: حفظ کیان شورای شهر و آشنایی با قوانین و به‌ویژه قانون شوراها و شهرداری‌ها، اتحاد و همدلی، همکاری و تعامل اعضای شورا بسیار مهم است.

ستوده‌فر ضمن تبریک به منتخبان ششمین دوره شورای شهر تکاب از زحمات و تلاش‌های رئیس، نایب رییس و اعضای دوره قبلی شورای شهر با اهدا لوح سپاس تجلیل و قدردانی کرد.

منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای تکاب و تخت سلیمان هم‌زمان با سراسر کشور در مراسم تحلیف حضور یافتند و با حضور فرماندار و بخشدار تخت سلیمان سوگند یادکردند.

شهرستان تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده که ۴۴ هزار نفر از جمعیت آن در شهر تکاب سکونت دارند.

این شهرستان دارای ۲ نقطه شهری در شهرهای تکاب و تخت سلیمان است که دارای شورای اسلامی پنج نفره هستند.

برچسب‌ها تکاب شورای شهر آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب شورای شهر آذربایجان غربی تکاب شورای شهر آذربایجان غربی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، بهمن میری، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست، شاید نام شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گذشته کمتر شنیده می‌شد؛ اما در دوره ششم با انسجام مثال زدنی، ارتباطی تعاملی و سازنده با مسئولان استانی گامی مؤثر در جهت احیای شورای استان برداشته شد.

وی افزود: در این دوره شورای اسلامی استان، بیش از ۲۰۰ جلسه رسمی با مسئولان استانی و کشوری برگزار شد سه هزار نامه به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی زده شد و هزار و ۵۰۰ مصوبه اجرایی اتخاذ شد. همچنین ۱۴ دوره آموزشی در سطوح مختلف شورایی برگزاری شد و تفاهم نامه‌هایی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در استان ایجاد شد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به دستاوردهای این شورا عنوان کرد: بیش از ده طرح در شورای استان چهارمحال‌وبختیاری تدوین، تصویب و به شورای عالی کشور ارسال شد، حال باید با افتخار بگوییم این طرح‌ها در انتظار برای تبدیل به قانون در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 750160

دیگر خبرها

  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد