Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@19:01:55 GMT

خرید یک دستگاه بیل بکهو با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۲۲۵۸

خرید یک دستگاه بیل بکهو با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال

شهردار زرند گفت: در راستای افزایش توان واحد نقلیه و خدمات موتوری شهرداری زرند یک دستگاه بیل بکهو با ارزش ۱۸میلیارد ریال خریداری و به سیستم شهرداری وارد شد.

به گزارش ایمنا، محمد رضا مهدلو در این خصوص گفت: خرید این دستگاه می‌تواند به خودکفایی شهرداری در انجام عملیات ساختمانی، راهسازی و همچنین ارائه هرچه بهتر خدمات شهری به همشهریان بینجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دوره‌ای که شهرداری برای انجام فعالیت‌های عمرانی خود نیازمند ماشین‌آلات عمرانی مختلفی در راستای انجام امورات شهرداری است تجهیز و به روز رسانی این سیستم می‌تواند کمک مؤثری به پیشبرد این اهداف کند، کند، خاطرنشان کرد: با ورود این ماشین آلات به ناوگان خدمات موتوری، هزینه‌های تعمیر و نگهداری ماشین آلات شهرداری تا حد چشمگیری کاهش می‌یابد.

شهردار زرند تصریح کرد: اتفاقی که امروز برای شهرداری در حال رخ دادن است هر چند سال یک بار اتفاق می‌افتاد، اما خوشبختانه در این روزها و با این وضعیت متفاوت در شهرداری، شاهد خرید انواع ماشین آلات در بخش‌های خدمات شهری، خدمات موتوری و حمل و نقل درون شهری هستیم.

مهدلو هزینه خرید این بیل بکهو را بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال عنوان و اظهار امیدواری کرد: روز به روز شاهد پیشرفت این مجموعه خدمت رسان باشیم.

کد خبر 512479

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهرداری خدمات شهری تجهیزات شهری تجهیزات شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ماشین آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  بابک احمدی گفت: دو دستگاه کامیون ۱۹۲۷ با تجهیزات با ۱۳ میلیارد تومان در سال گذشته خریداری و امسال به شهرداری تحویل شد.
وی افزود: این دو دستگاه در حوزه عمرانی به عنوان فلاسک آسفالت و تانکر آب به کارگیری خواهد شد.
مدیر واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ دستگاه ماشین آلات به مبلغ ۵۴ میلیارد تومان خریداری شد، بیان کرد: از مجموع ۱۸ دستگاه خریداری شده ۱۳ دستگاه در سال گذشته تحویل شد و ۵ دستگاه دیگر در سال جاری تحویل می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود